Thursday, December 30, 2010

Tahniah Harimau Muda! DS Najib mendengar suara anak-anak muda Malaysia.

Pasukan Malaysia meraikan kejayaan gemilang merangkul Piala Suzuki AFF buat kali pertama selepas menewaskan Indonesia secara agregat 4-2 di Stadium Gelora Bung Karno, Jakarta di sini, Rabu. Foto THE STAR Oleh: Glenn Guan.
Tahniah skuad Harimau Muda yang ternyata berjaya membaham Garuda di dalam kejohanan Piala AFF Suzuki malam tadi walaupun bermain di bawah tekanan penyokong fanatik Indonesia.

Khasnya MR ingin mengucapkan syabas kepada penjaga gol chome lote - Kahrul Fahmi Che Mat yang telah menunjukkan kecekapan cemerlang dengan menyelamatkan beberapa cubaan merbahaya serangan Indonesia termasuk satu cubaan sepakan penalti.

Perdana MenteriPerdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak pada Rabu mengisytiharkan hari Jumaat, 31 Disember 2010, sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan.

Sesungguhnya cuti umum ini bukan setakat satu pengiktirafan PM kepada pemain Harimau Muda tetapi seluruh anak-anak muda Malaysia.

1 comment:

  1. tahniah M'sia!!!tapi bukan semua negeri yg dapat cuti ni... :-(

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.