Tuesday, April 24, 2012

Zahida Rafiq, Shafie Apdal. Jangan percaya pada Driver dan Bodyguard

Rabu lalu, pemandu peribadi Zahida, Noor Azman Azemi membuat laporan polis mendakwa aktres berkenaan mendapat wang berjumlah RM1.5 juta daripada Menteri Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Shafie Apdal.

Ini lah akibatnya kalau percaya sangat pada Pemandu dan Bodyguard. Kedua-dua jawatan ini bukan lah tinggi sangat tetapi cukup penting bagi seseorang Menteri kerana banyak rahsia yang mereka ketahui. Entah berapa banyak rahsia yang mereka ketahui sepanjang dalam kereta bersama Pak Menteri.

Kalau Pak Menteri berkahwin lebih dari dua pun mereka tahu dan rahsia itu menjadi rahsia sehinggalah jika Pak Menteri tak pandai menjaga mereka. Sedangkan anak dan isteri Pak Menteri pun tidak tahu aturcara Pak Menteri tetapi mereka lebih tahu.

Pendeknya te..ur Pak Menteri pun mereka sudah genggam. Begitu juga bodyguard kalau tak dapat projek dari Pak Menteri jawabnya kantoi lah rahsia Pak Menteri kelak.

Nasihat kepada Pak Menteri hanya Allah Maha Melihat apa yang kamu lakukan.

6 comments:

  1. betul tu Mummy Rokiah nak kene pandai bawa diri sebab Allah sentiasa mengawasi kite..tak kira beramai atau bersendiri atau mana2 fahaman politik.
    Anyway saya tengah surfing tadi dan tetiba terdampai kat blog MR...macam2 citer menarik kat sini.
    Kalau MR senang2 tu jengguk la yer blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com topik ringan2 jer pasal tempat2 makan saya review di merata tempat...kalau bolih follow ok MR TQ TQ TQ

    ReplyDelete
  2. pemandu yang kaya hanya di kelantan je :)) bekas pemandu n.a.n.m

    ReplyDelete
  3. Doh oghang Umno..memang lagu tu..doh naik..nok duik..doh dapat duik...nok bu*ik pulok..itu biase je pade oghang Umno..bapok borek anok rintik lah Mek Yah ooii.

    ReplyDelete
  4. biasanya driver2 ni tergolong dari mereka2 yg kurang berpelajaran, tokok tambah dalam cerita bila dah berkumpul sesama mereka memang pekara biasa, masing2 berlawan sesama sendiri cerita siapa yg paling hangat.. jadi kadang2 benda2 yg seinci boleh jadi 1 kilometre. Bukanya nak menghina tp cubalah try lepak ngan diaorang.

    ReplyDelete
  5. Isu ini semakin basi dan MR tak sentuh langsung isu Bersih 3.0 yang dah masuk minggu ke-3. MR, keep abreast sikitlah, kami bukan dari macik FELDA yang gemar cerita seks/skandal seks/orang Melayu menghasilkan klip video seks dari pihak pembangkang.
    OK cari cerita baharu yang membuka minda macik FELDA

    ReplyDelete
  6. Lepas satu...satu cerita menteri kuar....nasib ko la labu...idup ni mcm roda....hhmmmmm

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.