Sunday, February 17, 2013

HADI AWANG BUTA DAN TULI -PAS DALAM PAKATAN RAKYAT TAK RUGIKAN MELAYU DAN ISLAM???

Presiden Pas, menegaskan Pas tidak akan ragu-ragu lagi untuk keluar dari Pakatan Rakyat (PR) jika sekiranya kerjasama antara PKR dan DAP merugikan Islam dan Melayu. 
Katanya sehingga kini perkara terbabit tidak berbangkit malah beliau yakin kerjasama dalam PR tidak memberi apa-apa kesan kepada kaum Melayu dan agama Islam. 
Realitinya hari ini DAP cuba memanipulasikan kalimah Allah di samping agenda pluralism dan liberalism serta memperjuangkan Lesbian, Gay, Bisexual dan Transgender apakah ini semua tidak memberi kesan kepada kaum Melayu dan umat Islam Negara ini?. 
Datuk Seri Abdul Hadi Awang harus sedar bahawa ini semua bukan setakat merugikan umat Islam tetapi jelas memesongkan dan meyesatkan terus umat Islam. 
PAS juga harus sedar mereka sedang menjadi alat dipergunakan untuk menghalalkan perkara yang haram di dalam hukum Islam. 
Jika Ustaz Hadi Awang juga masih tidak sedar agenda sulit DAP ini ternyata Ustaz Hadi Awang juga buta dan tuli tidak seperti Datuk Dr Harun Din Al Hafiz yang sudah dapat menghidu agenda kotor DAP dan Anwar Ibrahim.
Konklusinya kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat tidak berbaloi jika hanya untuk mendapat kedudukan politik di dunia yang sementara ini. Bukan setakat rugi di dunia malah rugi di akhirat jua.

9 comments:

  1. Assalam.
    Kita dok sibuk pasal murtad, LGBT, dadah, anak luar nikah,rompak, rogol, kebodohan dan kemiskinan orang melayu. Semua ini tidak ada kena mengena dengan UMNO, PAS dan PKR kerana ketidak satuan fikiran yangmana UMNO salahkan PAS/PR dan sebagainya. Ramai mufti JAKIM, Majlisx Agama ISlam negeri dan JPM (Agama Islam) mereka ni dok sibok cakap dan tuding menuding, Tak boleh ke semua duduk semeja dan berhenti menyalahkan orang lain dan buat strategi untuk mencerdik dan mencerdaskan orang Islam Melayu supaya berjaya.

    ReplyDelete
  2. orang ini daahhhhh sesat, buat apa nak pakai dia lagi:-
    a:- keluar amanat kata umno kafir.......
    b:- sokong LGBT......
    c:- sokong buat huru hara.....
    d:- bercakap bohong.....
    e:- sokong ambiga.....
    f:- sokong jual kalimah ALLAH......
    (HARUN DIN KATA AKAN MENJADI SYIRIK....)
    g:- macam2 sokong............
    h:- last sekali sokong aljub menjadi PM malaysia
    (aljub membawa fahaman pluralisma, LGBT,
    kalimah ALLAH,amal sek luar tabie-dilaknat
    ALLAH-cth.kaum LUT , amalkan rasuah.....
    dll

    ReplyDelete
  3. Hadi ,Nik Aziz Mat Sabu dllnya itu bukanlah cerdik sangat.Cuma dibawah kebijaksaan Anuar sahaja.

    Negara Islam ala Pas sebenarnya antara fantasi dan realiti serta ada kaitan retorik politik sejak dulu.

    Tambah keadaan sekarang lagi gelap nak jadi realiti.

    Dalam kawan kongsi Pas pun ada tolak Islam
    Dalam rakan kongsi UMNO pun ada tolak Islam.

    Macam tak jadi realiti.

    Islam terhakis makin terok.Orang lain sedang menggoncang paksi kedaulatan Islam.

    Islam makin serabut angkara politik sempit PAS/UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNO tak pernah berfikiran sempit, yang berfikiran jahilliah adalah PAS, lihat bagaimana tertubuhnya parti PAS, kerana ulama dlm umno minta 10 kerusi drp tunku, bila tunku tak bagi, maka terus kecewa dan keluar umno dan tubuh pas,
      makanya PAS adalah gila kuasa, itu sja....
      sedangkan kuasa sudah ada pada org ISLAM melalui UMNO, kenapa pas bawa kpd perpechan ummah.....
      ADA PAHAM?????

      Delete
  4. YANG PENTING GUGUSAN PAKATAN RAKYAT AKAN BERSUNGGUH2 DLM MEMBANTERAS RASUAH. MEMPERBETULKAN SISTEM YG TELAH DIROSAKKAN BERPUNCA DRP MAMAK KUTTY. PAS TELAH BERTEGAS AKAN MENGUTAMAKAN NEGARA BERKEBAJIKAN. PENYATUAN DGN UMNO HANYA SUATU MIMPI. PERGI MAIN JAUH2. TIADA GUNA MENGEKALKAN SORANG PM YG PENAKUT SPT NAJIB. TRANSFORMASI KEPALA HOTAK UMNO. NAK SELESAI MASALAH LEMBU PUN TAK MAMPU. UMNO SERONOK DENGAR BERITA INI. AKU DAN RAKAN2 DAH BERSUMPAH AKAN TERUS MENYOKONG PKR DAN DAP JIKA PAS BERGABUNG DGN UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buka lah minda, pohon ALLAH tujukan jalan yg lurus, jgn jadi umat yang menyokong kaum homosex menjadi khalifah atau pun PM,
      INGAT bahawasanya ALLAH tidak pernah melantik RASUL2nya atau khalifah mukabumi ini daripada kalangan HOMOSEX,sebaliknya bimi menelan kaum ini,
      muhasabbah lah wahai teman.............

      Delete
    2. ada jugak yang berfikiran macam ini.

      Delete
    3. Pengecut ka? Penakut ka? Takkk..mana ada takut, dia tak lari ke kedutaan Turki sebab ada pembunuh upahan nak bunuh dia, sampai sekarang pembunuh upahan tu tak tau ke mana.. Nuaq siap posing negara lagi, boleh timbul dalam video lagi, boleh bertiga tigaan lagi, mana pembunuh upahan tu, adakah dia sedang bercuti sempena cuti sekolah anaknya?

      Delete
  5. statement dari hati ke mulut/jari-jemari yg menaip...
    otak ada tp akal kurang... sah masa kecik2 suka memberontak...

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.