Monday, February 15, 2010

DAP anak haram PAP

Beberapa pendekatan, strategi, tindakan, dasar dan arah tuju DAP yang anti Islam dan Melayu bukanlah perkara baru bagi mereka kerana inilah matlamat DAP. Modul pemerintahan mereka saling tidak tumpah seperti BAPA HARAM mereka, PAP Singapura.

Sasaran mereka yang pertama sebenarnya ialah meruntuhkan Raja-Raja Melayu kerana instistusi inilah yang sedang memelihara Islam dan Melayu. Jika institusi ini runtuh maka secara automatic Melayu dan Islam akan runtuh.

Menurut sahabat yang terdekat telah ada surat-surat resmi kepada Gavenor Pulau Pinang yang dihantar dalam bahasa Cina dan banyak majlis-majlis resmi Kerajaan Negeri seringkali meminggir Gabenor.

Hakikatnya apa juga kenyataan Lim Guan Eng di hadapan rakyat Pulau Pinang ianya adalah muslihat dan lakonan semata-mata. Di sebalik lakonan ini ada agenda besar di belakang DAP untuk menjadikan Pulau Pinang “THE REPUBLIC OF PENANG”.
Jika ini berlaku maka Melayu dan Islam Pulau Pinang akan menangis tidak berlagu. BALIK PULAU BAYAN LEPAS, SINI TERPELAU SANA TERLEPAS.

12 comments:

  1. salam...

    boleh anda terangkan asal usul DAP drp PAP...n kaitan serta sejarah parti tu...

    ReplyDelete
  2. mami jaga sikit mulut 2...mami tulis suruh jgn ckap perkataan kotor,jijik n lucah,tp mami cakap DAP ANAK HARAM 2 pasai pa?ANAK HARAM bg kebykan org adalah perkataan yg jijik,bahasa penghinaan,nista dan segalanya...lain kali tgk diri sendiri sebelum nak tegur org and suh org wat kebaikan...'wamakaru wamakarollah wallahukhoirulmakirin'

    ReplyDelete
  3. ada sapa2 anak haram ke kat sini...kkalau x de...x perlu terasa lebih...aku rasa mummy kata kat DAP...sbnrnya itupun x sbrp krn kalau ada perkataan yg leebih dahsyat lg.....lagi sesuai utk DAP ni.....

    ReplyDelete
  4. Apa yg disarankan oleh daniel Perkataan yg sesuai adalah Anak kuar nikah...kalau dipusing huruf d maka jadi P... Mananya pusing2 pi mai pimai tang tu jugak

    ReplyDelete
  5. Memang mummy pesan jangan cakap kotor, mencarut dan loklaq... tapi kalau dah anak haram tu memang kughang ajaq, nak cakap macamana lagi, anak luar nikah, anak sondolan tidak sah, anak babi..

    ReplyDelete
  6. Saya setuju Mami, DAP ni anak haram PAP Singapura. Lim Kit Siang memang anak didik/peranakan Lee Kuan Yu.

    Sejak dari Singapura keluar dari Malaysia, Lee Kuan Yu memang berpesan kapada Lim Kit Siang supaya terus memainkan peranan membawa dasarnya menentang segala hak2 yang termaktub dalam Perlebagaan Negara Malaysia. Diantara matlamatnya ialah:

    MENGHAPUSKAN HAK2 ISTIMEWA ORANG MELAYU'

    MENGHAPUSKAN HAK2 ISTIMEWA RAJA2 MELAYU.

    MENGHAPUSKAN AGAMA ISLAM SEBAGAI UGAMA RESMI MALAYSIA.

    DAN

    MENGHAPUSKAN BAHASA MELAYU SEBAGAI BAHASA RESMI.

    Dan, Lim Kit Siang juga menerima pesanan daripada Lee Kuan Yu, supaya semua pemimpin DAP jangan menerima sebarang anugerah daripada Raja2 Melayu atau Yang Dipertuan Negeri. Sebagai buktinya, hingga sekarang Karpal Sing, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng dan banyak lagi pemimpin2 DAP yang tidak mahu menerima pingat2 kebesaran daripada Raja2 Melayu dan Yang Dipertuan Negeri.

    Jika nak dikira khidmat, Lim Guan Eng patut dah bagi/terima gelaran:

    Dato' Sri Karpal Sing
    Dato' Sri Lim Kit Siang
    Dato' Sri Lim Guan Eng

    Ini adalah, selain dari menerima pesana Lee Kuan Yu, mereka adalah berfahaman Sosialis.

    Apa yang DS Zaharin kata tuu.. memang tepat.

    ReplyDelete
  7. MALAYSIABARU.COM said,

    UMNO DAH HAPUSKAN MELAYU HINGA KE LIANG LAHAD....

    ANWAR KE TALI GANTUNG CIPTAAN UMNO?

    petikan

    www.malaysiabaru.com

    ReplyDelete
  8. jangan mainkan emosi kebencian la mami jarumm...tak baik, berdosa. Najib dan oak lah pun baik gile dengan Kuan Yew dan PAP. Kahiry dan Pemuda UMNO pun bersahabat isi dan kuku dengan sayap pemuda PAP.

    kalau mami nak buat tohmahan, bagi lah dalil sekali. jangan serbu tembok saja, atkut dahi lebam...

    Lim Guan Eng tak bagi anugerah kebesaran kpd ahli politik, itu satu polisi bagus. tak macam negeri lain, bagi anugerah kat konco konco dan kroni, sebab nak collect duit hasil jualan anugerah kebesaran. Tengoklah Pahang, dan melaka contohnya.

    sri hartamas

    ReplyDelete
  9. Mummy nampaknya ada orang terasa, takpalah kita tambah lagi semangkuk, sape2 Melayu yang dok sokong dan skongkol ngan DAP pun Anak Haram belaka......

    ReplyDelete
  10. anak haran atau halal bukan isu..kdg2 anak haram lebih suci, baik dan berbudi pekerti dr anak halal..bukan salah ibu mengandung tapi yang salah kalau ibu 'termengandung'..tapi anak tetap suci.jgn terpengaruh dgn politik sempit kepartian.yg menhairankan melayu dgn melayu bergaduh kerana status anak haram /halal DAP/PAP...bagaimana pula dgn GERAKAN? boleh ka kita katakn sebagai anak haram MCA. atau PAS dan PKR sebagai anak haram UMNO..dlm apa hal sekalipun bila kluaq anak yg haram, org tk salahkan si anak krn dia tk berdosa tp si ibu yg termengandung..masalah melayu penang plk bukan isu baru..bkn masa PR perintah sj..tp "DH LAMA DH"..( ambik kata2 mcm kata Tun M masa nk berenti dulu)..baca buku Jomo K Sundaram tentang ekonomi melayu penang yg keluaq tahun 1980-an..Dilema melayu penang terpinggir ni dh mula di bincang secara ilmiah sejak zaman Lim Chong Yew perintah, sampai habis kawasan melayu dpt kat cina..tk selesai smpai la ni..itu realiti..la ni bila PR/DAP perintah. ada la dua tiga kerat melayu penang bangkit balik isu melayu penang..PEERRAH!!! nasi dh jadi bubur...dh terlambat!!!masa BN perintah dulu org2 ni ada d mana? depa tk buat apa2 pun...kalau penang akan jd mcm Singapore, salah sapa? ayat yg sesuai untuk melayu penang termasuk mummy rokiah ni...PADAN MUKA HAMPA...

    ReplyDelete
  11. Kalau la umno betul2 hebat takkan pulau temasik boleh jatuh ke tangan lee kuan yu...tolong pikir sikit mummy oiii..semua kerana RM RM RM

    Pulau batu puteh yang sekankang kera juga tak mampu umno pertahan kan ..kenapa mummy oiii..semua kerana RM RM .

    pasir , air , ruang udara , laut , pantai , toksah cerita la..habis kena lelong atas angin oleh umno...

    umno makin hilang sokongan..mula la di tiup anti singapore PAP n DAP...aku nak habaq kat umno ,mummy dan najib ...semua modul lama BTN umnogok buang aje la dalam tong sampah ..racun melayu tertindas di bumi sendiri , bumi di pijak milik orang hanya igauan mimpi ngeri untuk umno dan pemimpin kianat.

    Umnok masih bernostalgia...kesian.

    ReplyDelete
  12. Alahai gajah belalai aje panjang.Akai pendik dan pundek. pas nak buat hudud kat kelantan pun tak boleh ini kan pula nak PAS defend pulau batu putih. Podah..
    UMNO mungkin tak hebat tapi tetap lebih hebat dari PAS dan PKR.52 tahun perintah.
    Kat penang DEB aje yang boleh bantu orang melayu tanjong.
    Orang melayu penang pun memang padan muka. Lain kali jangan undi orang penang jadi PM termasuk CIFUT BABI dari permatang pauh. Ada negeri tak mahu jaga.Asyik jaga CIFUT BABI pekena pesembur cari lobang belakang.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.