Saturday, September 22, 2012

Sebelum boikot barangan Yahudi harap Tok Guru Nik Aziz selesaikan dahulu tangan Yahudi yang merayap dalam jubah Tok Guru



Tok Guru Nik Aziz berkata tidak cukup dengan berdemonstrasi memprotes penghinaan terhadap Nabi Muhammad SAW menerusi filem Innocence of Muslims, Beliau  turut mengajak umat Islam di negara ini memboikot barangan keluaran Yahudi sebagai tanda bantahan.
Sebelum itu harap Tok Guru sedar bahawa terdapat tangan-tangan Yahudi sedang merayap-rayap dalam jubah Tok Guru. Tok Guru Nik Aziz harus menjauhkan diri dari bersekongkol dengan mereka ini kerana mereka ini sedang memperalatkan PAS untuk mengucar-kacirkan keharmonian negara ini.
Harap Tok Guru selesaikan mereka ini dahulu sebelum menyeru memboikot barangan Yahudi .

3 comments:

  1. Bagaimana nak boikot barangan Yahudi? Orang muslim Malaysia menunaikan haji dengan pesawat buatan orang Yahudi. Kalu boikot kena naik kapal. HP pun adalah ciptaan Yahudi. Kalu boikot banyak barangan Yahudi maka orang Islam mungkin kembali ke zaman kureng pembangunan. Yang penting lawan zionis bukan Yahudi. Bukan semua Yahudi itu zionis dan bukannya semua zionis itu Yahudi. Zionis tu yang melalui penguasaan kompleks militari AS banyak merosakkan banyak negara. Orang Islam kena faham gerombolan zionis yang menjadi banyak punca masalah dunia di negara Islam. nak faham Zionisme kena baca bnayak literatur ekonomi politik sekular kerana dalam al-Quran tiada kupasan ilmiah mengenai zionisme

    ReplyDelete
  2. MINTAK NIK AZIZ BOIKOT DULU PUAK-PUAK PROKSI YAHUDI DALAM PAKATAN PEMBANGKANG. TAKKAN TOK GURU TAK KENAI DEPA SEMUA TU.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.