Sunday, December 1, 2013

KADIR JASIN DAH MAIN KASAR NAMPAK?

Pic : MT
"Mana-mana menteri dan ahli Exco yang tidak perform, malas, tidak boleh bangun pagi atau asyik hendak berkepit dengan bini, silalah lakukan transformasi atau berhenti!" 

Posting blogger Kadir Jasin yang terkini nampaknya sangat mengilukan dan makan dalam. Baca di sini Belajar Dari Penyamun Ali Baba, "P.Ramlee".
Kerajaan Selangor memang deserve untuk kenaikan gaji mereka kerana terbukti wakil-wakil rakyat mereka performed tidak seperti pentadbiran Najib yang hanya menyuruh rakyat berjimat cermat tetapi pemimpin mereka boros berbelanja.
Hakikatnya pentadbiran Najib tidak boleh main lawak-lawak lagi. Ada ruang udara ruang udara diperkosa. Ada peraiaran, perairan diceroboh. Ada maklumat, maklumat diintip.

2 comments:

  1. Tim Najib/UMNO/Melayu/Bumiputra/Islam tidak faham apa itu transformasi yang depa faham dan taksub mempertahanan ialah asyik-asyik "Ketuanan Melayu', jangan harap nak dapat transformasi daripada gerombolan ini. Mereka tahu yang mereka terus klentong orang Melayu bangan di kampung mahupun di bandar supaya yang menjadi tiang hidup, sumber akidah/martabat /tamadun orang Melayu adalah kesaktian Ketuanan Melayu alias kekalkan tempolot elit Melayu/UMNO/Islam/Bumiputra/Mamak/Syed/Ridzuan Tee/Perkasa/. Hidup Melayu Bangan!

    ReplyDelete
  2. kepada Tuan Kadir Jasin,
    dulu hampa juga dok jilat pungkoq depa lani hampa pulak dok tibai. Ini mesti ada yang tak dapat buka tak kena! Kena guna bahasa utara,

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.