Tuesday, October 28, 2008

Apa Dok Kalut Nak Berdebat? Khairy Nak tunjuk Teloq?


Budak KJ ni dok kalut nak berdebat pulak dah..Konon nak perjelas prinsip perjuangan masing-masing. Awat hangpa selama duduk dalam pemuda tak dak prinsip perjuangan ka? Hang dok cakap prinsip kepala toya. Hang punya prinsip lah yang telah melingkopkan Pak Mentua hang.

Hang ingat berdebat ni macam PELAGA AYAM ka? Hangpa dok dalam gelanggang hangpa bertokak sesama hangpa dan orang-orang hangpa semua dok bersorak di luar, macam tengok wrestling.

Kalau nak berdebat, kita mula dari calun Presiden, Timb Presiden, Calun Naib-naib Presiden dan semua MT-MT. Mummy ingat kalau Pak Mentua hang berdebat dengan Anwar, awai-awai lagi dah tergolek. Sebab tu hangpa suruh Shabery Chik dok pi berdebat dengan Anwar, sampai termengah-mengah Shaberry Chik, hangpa semua cuci tangan.

Mummy cadang kalau KJ nak berdebat, suruh dia pi berdebat dengan pembangkang; Anwar Ibrahim ka, Husam Musa ka, Hadi Awang ka, Sallehudin ka ni semua puak-puak pembangkang yang tak ada prinsip ni.

Kalau hang menang hang hero. Hang jangan dok nak tunjuk hero sesama kawan dalam UMNO. Itu barulah ujian hang anak jantan ada teloq ka tak ada teloq.

2 comments:

  1. Mummy,

    suruh KJ debat dgn MM dlm bahasa Jepun ,dgr cerita MM petah bahasa Jepun ?

    ReplyDelete
  2. Chengho oiiii..
    Kerja Debat ni suruh Anwar Ibrahim sudah laaa...
    Yang Khairi dok kalut buat apa?Besok silap-silap debat nampak kurap, panau dan songkla baru tau.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.