Thursday, February 26, 2015

BELANJA SET RAMBUT ROSMAH BERSAMAAN 678 KILO BERAS CAP RAMBUTAN.



Harga beras Cap Rambutan ialah sebanyak RM3.54 sekilo. Harga mengubah warna rambut Rosmah Mansor ialah RM1,200 sekali warna.(Kak Rose) Kalau sebulan dua kali warna ini bermakna jumlahnya ialah RM2,400.
Dengan RM2,400 orang kampong atau penoreh yang sedang menghadapi kejatuhan harga getah boleh membeli 678 kilo beras boleh makan nasi selama 678 hari jika mereka hanya memakan nasi sehari sekilo.
Dalam kisah lain tindak tanduk anak tiri Najib di New York yang sebenarnya telah mencemarkan nama baik Tun Razak. (Anak pinak Tun Razak pertahan nama baik bapa mereka.)

4 comments:

  1. Salam. Mohon izin Blog ini dipautkan ke spotthebloggers.blogspot.com .Sila email kepada spotthebloggers@gmail.com sekiranya tn membantah. TQVM

    ReplyDelete
  2. Kamu ni Rokiah x sayang mulut dan diri ke? Kamu cuma memanjangkan fitnah terhadap Rosmah. Lain yang Rosmah cakap lain yang kau umpat. Dah sempurna sangat ke kau ni?

    ReplyDelete
  3. ....


    UMNO Makin BUSUK - 5 Pemimipin Kanan PR Juga Akan DiPENJARA?

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<



    Rakyat RAYU Agar Anwar Dibebaskan Dan Pembunuh Antartuya DiTANGKAP!!

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<



    UMNO Parti Penjara - Anak Muda Makin Sayang PAS, PKR, DAP..

    Sumber Berita


    >>> Klik Di Sini <<<

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.