Tuesday, April 14, 2015

JANGAN SAMPAI KE TAHAP NAJIB DIBOGELKAN DI HADAPAN RAKYAT



Nampaknya Mahathir sedang mengatur langkah demi langkah dalam tempoh 2 tahun sebelum PRU untuk habiskan pukulan mautnya terhadap Najib.
Ini penting supaya calun Presiden dan PM yang akan datang bukan Najib. Dalam tempoh itu UMNO masih mempunyai masa membuat persediaan menentukan siapa calun selepas Najib.
Gelombang pertama atau libasan pertama sudah dipalu oleh Mahathir. Dan Najib sudah menjawab dalam TV3. Tetapi Mahathir tidak puas hati katanya itu bukan jawapan yang beliau mahu. Kalau tak puas hati nampaknya Mahathir akan hentam lagi.
Ramai rakyat yakin Mahathir mempunyai banyak rahsia tersembunyi perihal Najib hanya menunggu ketika dan masa yang sesuai. 
Ini semua banyak bergantung kepada Najib. Lagi kuat Najib lambung lagi kuat Mahathir libas sehinggalah tidak mustahil episode ini akan berakhir Najib dan Rosmah dibogelkan di khalayak.
Sama-sama lah kita berdoa supaya ia tidak berakhir dengan episode ke tahap Najib dan Rosmah dibogelkan. Bagi mengelakkan insiden ini berlaku adalah lebih baik Najib mengumumkan perletakan jawatan. 
Umum sahaja dahulu supaya Mahathir reda dan sejuk sedikit mungkin lagi 2 tahun baru Najib letak jawatan. Dan dalam tempoh itu Najib boleh membuat persediaan dan merancang 'retirement plan'.
Apa pun kita tunggu dan lihat episode seterusnya.

4 comments:

  1. Itu yang terbaik buat Najib...

    ReplyDelete
  2. GERAKAN ETD Najib.aka Najib is not irreplaceable.
    Sudah sampai masa untuk teruskan GETDN.(gerakan estimated time of Departure Najib).
    Cukup lah dengan lakonan lakonan pelakon pelakon tambahan. Mesti daftar NGO.
    Semua mesti ikut undang undang.
    Pemimpin dan pelapis ramai.
    Blogger pun ramai.
    Syarat Aliff BA TA.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  3. Kalu najib masih berdegil....dan rasa kembang kuncup bila dijulang oleh pengilap2 kasut. silakan....tunggulah masa dibogelkan TUN..org lama dlm politik najib oooi..kalu nak banding dgn hang.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.