Tuesday, June 9, 2015

ULAQ AYAQ DALAM PARIT GILA PUN DEPA AMBIK CAKAP DALAM TV3

Najib sudahlah cunggit dalam program 'Nothing To Hide" angkara porak peranda pembodek tegar kerana takut berhadapan Tun M. 
Kini strategi serangan murahan dipakai apabila TV3 memberi ruang dengan dibayar kepada bangsat Ulaq Ayaq dari parit gila dipanggil menghentam Tun M seorang negarawan negara.
Ulaq Ayaq sebegini pun mendapat tempat dalam media perdana.

7 comments:

  1. jangan emosi mummy nak wat cam na,kalu tak ikut kata nanti periuk masuk pasiaq.sabaq ja lah.cakap salah tak cakap salah gak macam mana tu?hamba duit.mummy ooi!

    ReplyDelete
  2. saya secara ikhlas telah memberi tahu orang kanan dtn sri rosmah supaya menghenti mengguna orang2 yang kurang 'credible' untuk memburukan imej serta kewibawaan tun m.

    mesej ini saya rasa telah tidak d endahkan

    saya yakin ia nya akan memakan tuan.

    ReplyDelete
  3. KALAU DULU, PEKONG TV3 AGAK TERLINDUNG DEK KERANA PENAFIAN PARA PENYOKONG KERAJAAN, TAPI SEKARANG, BILA PENYOKONG KERAJAAN SENDIRI BERDEPAN DGN TV3SUKU NI, MAKA YANG TIMBUL HANYALAH KEBOBROKAN DAN KEDUNGGUAN TV3 DAN PENJILAT #### ROSMAH...

    ReplyDelete
  4. Kalau apa yang Mahathir kata tak betul, tak mungkin depa garu pungkoq sungguh-sungguh.

    ReplyDelete
  5. Tak de siapa yang nak melindung penyangak melainkan seorang penyangak sendiri. Sebab itu si penyangak besar yang lesapkan duit kita 42b suruh konco2nya untuk pertahankan dia.Tapi penyokong2nya tahap paria.

    ReplyDelete
  6. Mummy ,

    Pernahkah mummy dengak oghang kena patok ulaq ayaq masuk hospital atau mati? Ghasanya belum peghnah lagi kan. Yang nampak bisanya ulaq tedung , katam tebu atau paling lekeh ulaq kapak

    ReplyDelete
  7. Rasanya dah tak lama dah hayat najib atas kerusi empuk......

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.