Friday, January 11, 2013

UNDI DAP = UNDI KRISTIAN

Akibat perpecahan sesama umat Islam dalam negara ini kerana fahaman politik, hari ini ternyata ia betul-betul diambil kesempatan oleh Kristian dalam DAP. Jika PAS mempergunakan Islam sebagai landasan ideologi politik mereka kini DAP secara terangan-terangan mengambil Kristian sebagai ideologi politik mereka.
Mereka sedar parti politik yang tidak berteraskan ideologi agama dalam negara ini tidak akan bertahan lama. Sosialism, Komunism dan dan yang berteraskan kaum telah berkubur. Parti rangkuman semua teras ini dan pejuang kemerdekaan seperti Barisan Nasional dan UMNO kini terhoyong-hayang mudah diasak jika tidak betul-betul dikupas perjuangan mereka. 
DAP sedar Keadilan Rakyat kini berada di ambang gerhana dan bila-bila masa akan mampus jatuh jika Anwar Ibrahim sudah tidak ada lagi.
Menyedari ini mereka mengambil pendekatan seperti PAS yang menggunakan agama Islam. Perhubungan Islam dan Kristian bukan perkara baru dalam dunia ini. Umum mengetahui sejarah panjang Peperangan Salib,, kejatuhan Empayar Kristian Constantinople di tangan Sultan Mohammad Al Fatih adalah di antara sejarah besar kejatuhan Kristian di tangan umat Islam.
Hari ini pendekatan Kristian berbeza. Mereka menyelinap masuk dalam darah dan daging umat Islam tanpa sedar. Rohani dan iman umat Islam dikocak. Otak umat Islam digoncang. Umat Islam yang nipis imannya seperti kulit bawang kini menjadi ‘confuse’. Malah yang lebih celaru ialah ada Melayu yang sanggup menjadi bangsat dalam DAP. 
Hari ini nama Allah SWT ingin diperalatkan dan dibuat seperti bola untuk meraih sokongan politik di kalangan penganut Kristian laknatullah.
Besyukurlah masih ada ulama’ dalam PAS yang masih berperinsip seperti Timbalan Mursyidul Am PAS Dr Haron Din, Ketua Dewan Ulama Pas, Datuk Harun Taib; Ketua Penerangan Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man serta pendakwah terkenal, Datuk Ismail Kamus termasuk bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa masih tetap menyatakan pendirian mereka bahawa kalimah Allah hanya untuk agama Islam. 
Ringkasnya di dalam PRU13 yang akan datang sesiapa Melayu Islam yang mengundi DAP bersamaan mengundi Krsitian dan membelot kepada  agama Islam yang maha suci ini.

11 comments:

  1. macam mana lak kalau undi MCA.??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. MCA tak kurang ajar macam DAP.. yang terang2 nak jadikan Kristian Ugama Resmi Malaysia...

      Delete
  2. Alasan yg dungu.

    ReplyDelete
  3. ya, what about MCA? Apa kata mummy rokiah pi mengaji sikit gi, or tgk2 lah statement yusof qardhawi regarding the use of "Allah" for non muslims..err....mummy ni konai ko sapa Yusof Qardhawi tu?

    ReplyDelete
  4. Kufur kata harun Din, samada menyokong, memberi, bersekongkol etc.

    ReplyDelete
  5. jangan undi MCA..undi/pangkah BN iaitu logo Dacing.

    ReplyDelete
  6. Masalahnya MOM, kepala-kepala pas dah jadi pak turut.. dlm malaysia ni ada dua parti je milik orang Melayu.. PAS dan UMNO, Anwar yang pluralisme agama tu hampir berjaya menkudakan umno, tapi tun M tendang.. tup2 dia berjaya kuasai PAS.. pas dah jadi pak turut yang memualkan, nak buat camna...

    kalau kepala buruk, badan dan ekor rosak terus.

    Kita pun dah tengok camna haji hadi di pergunakan semasa pengumuman persetujuan PR dalam penggunaan nama Allah kepada Injil versi Melayu. haji hadi tu kalau dia bukan muslim, dah lama bunuh diri.. haji hadi dah pening, nak buat camna, parasit lebih kuat dari kem Ulama'.

    tang mana orang melayu nak bergantung.. umno lah juga tempatnya walau buruk baik.. sekurang-kurangnya anak cucu cicit kita masih lagi selamat dari di 'gerejakan'.

    wak do

    ReplyDelete
  7. MR.
    Orang Melayu/Islam janganlah jadi bahlol lagi bodoh.
    MCA/DAP/Gerakan itu serupalah.
    PAS pun bukan baguih sangat.Jual Islam.UMNO jual Melayu.

    PRU 13 senang saja.Tengok calon dulu.Melayu pangkah Melayu lah.Jangan dok kira parti.

    Melayu jangna jadi bahlol.Tak reti main politik.

    ReplyDelete
  8. Lihat cmni lah, mane satu buah lebih baik antara buah2 yg buruk. Dlm BN, UMNO yg dominan. Dlm PR, skrg ni dilihat DAP yg dominan. DAP tu sape? Walaupn pangkah MCA, BN menang, meaning UMNO menang. Pangkah DAP, kalau PR memerintah, dia akan dominan. Tngk skrg ni brp bnyk isu islam die kacau selambe je. Dulu x brani sgt, skrg ni kurang ajar btol. Itu pn x leh nmpk ke?

    ReplyDelete
  9. tu dia, sapa undi DAP kapiaq. naaahh... kapiaq habis semua

    ReplyDelete
  10. SILAP TUU BUKAN UNDI DAP SAJA.. UNDI PAKATAN RAKYAT DAH TERANG2 MENYOKONG KRISTIAN!! SEBAB PKR DAN PAS MENGIKUT TELUNJUK DAP!!... SELAMAT MENGUNDI

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.