Tuesday, January 27, 2009

BERSIHKAN UMNO, JANGAN UNDI TS MOHD MUHAMMAD TAIB

Sumber : Tun Mahathir, http://www.chedet.cc/ (23.1.2009)
“Orang yang diketahui umum terlibat dengan rasuah berjaya mendapat cukup bilangan undi untuk jadi calon dalam pemilihan yang akan diadakan pada Mac. Sekaligus ternampak jelas yang ahli-ahli UMNO utamakan duit dan bukan perjuangan untuk bangsa, agama dan Negara. Besar kemungkinan orang yang guna wang ini yang akan dipilih dalam pemilihan bulan Mac oleh wakil-wakil yang telah disogok”.

Komen:

(Tan Sri Muhammad Taib, Kahwin lari ke England 1987, cerai di Malaysia 1991, bayar wang mut’ah RM16 juta 1993. Bawa duit RM2juta di Australia)

17 comments:

  1. Salam,

    Wah. politik simbolik...
    Keluar masuk bawa masuk keluar duit sesuka hati ja.. hmmm kaya sungguh....

    ReplyDelete
  2. Namun, kalau kita bertemu dengan TS Muhammad Muhammad Taib, peribadinya agak merendah diri.

    Sejarah silam tetap mengejar beliau.

    ReplyDelete
  3. MELAYU KAYA.....AKAN DATANG BAKAL KAYA IALAH NIZAR, GUANG ENG, KHALID, AZIZAN, FAIRUS, NGEH, NGA, ENDUT DAN RAMAI LAGI...NIK AZIZ , HUSAM PUN DAH KAYA.

    LAGI RAMAI KAYA LAGI BAGUS..

    ReplyDelete
  4. Nampaknya tak ada pemimpin UMNO yang bersih semuanya rasuah. Kalau si rasuah jadi pemimpin negara tergdai kita nak lari kat mana.

    ReplyDelete
  5. itu zaman dulu dan waktu enjoy dia tp kini beliau cukup low profail dan humble sejak menjadi Menteri Pembangunan Luar bandar .. banyak turun padang melihat kesusahan rakyat ..

    aku tak nk komen isu lama2 kerana aku time tu masih kecil lg ..hehe

    ReplyDelete
  6. INI MANYAK BUSUK PUNYA OLANG WO...
    LARI ANAK OLANG KAWIN SANA SIAM...
    CURI MANYAK WANG RAKYAT..

    KASI BUANG SAJA INI OLANG...
    BUSUK SEMUA KALAU INI OLANG ADA

    KENAPA ANWAR SUKA LIWAT???
    http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/anwar-buntut-punya-olang.html

    ReplyDelete
  7. kayenye mat taib ni ... macam mane engko boleh kaye macam tu sampai boleh bayor mut'ah 16 juta. teman kalau ada oghang mbagi stengah juta jadilee ... teman beghenti koje, duduk diam2 mondok ... seghonok betui jadi ketua umeno niii

    ReplyDelete
  8. Salam dari http://kerani-opis.blogspot.com/
    Kerani-opis

    ReplyDelete
  9. Gempak!!!!!!

    Blogger Angin Perubahan GAY!!!

    Aku dpt maklumat dari sumber yang boleh dipercayai!!!!

    Tunggu ...........................

    Berita ini akan tersebar sedikit masa lagi!!!

    ReplyDelete
  10. orang politik ni ilmu seru duit memang tinggi betul.

    ReplyDelete
  11. bodoh betul si GOMO ni, kat sini pun nak promote isu liwat anwar

    ReplyDelete
  12. apa le yang kau dengki orang kaya. nak kaya kerja le kuat. kalau dia rasuah buat le repot. kalau tak ada bukti namanya fitnah. masuk neraka kau. ini kamu semua ni aku ingat keturunan raja mendeliar kot. kuat sangat dengki kianat. bertaubat le

    ReplyDelete
  13. Saya sokong, jgn undi Mat Taib, Ali Rustam dan Khairi Jamaludin..ini orang ada jadi laibiliti sama UMNO(ini orang lagi kaya lo) tapi anwar ibrahim lagi bilionaire lo...

    ReplyDelete
  14. Ali Rustam gone.. i support TS Taib!

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.