Saturday, August 28, 2010

Isa Bakar meninggal dunia

ERA KEGEMILANGAN... Allahyarham, Isa Bakar (kiri) tersenyum gembira apabila rakan sepasukannya, Mokhtar Dahari berjaya menjaringkan gol ketika menentang Thailand, pada perlawanan peringkat kumpulan, kejohanan Piala Dunia. Malaysia menang 6-4. (Source :mStaronline)
Bekas pemain bola sepak kebangsaan, Isa Bakar, 58, meninggal dunia pada pukul 10.15 pagi tadi di Hospital George Town, Pulau Pinang.

Di zaman kegemilangannya beliau sering berganding bersama Mokhtar Dahari merupakan penyerang berbisa dan amat digeruni lawan.

Era mereka tidak mengenal erti mewah dan wang ringgit, bermain semata-mata untuk negara yang dicintai.

Semoga roh beliau dicucuri rahmat oleh Allah swt. ALFA..TIHAH.

4 comments:

  1. Innalillahi wahina irojiun
    Kenal personaliti ini melalui hubungan telefon tapi tak sempat nak bersemuka, begitu terkilan sekali, bagaikan ini dia 'life'.
    Arwah dan juga abangnya Ali Bakar sepatutnya diberi gelaran Dato kerana mempersembahkan bakat dan tenaganya bagi mengharumkan nama negara, sebaliknya ramai yang tak pasti sumbangan mereka(blurr) pula dapat pangkat itu.

    ReplyDelete
  2. Alfatihah pada arwah yg banyak berjasa pada negera dan sukan bola sepak tanahair.Takziah pada familinya.Semoga ALLAh mencucori rahmat pada rohnya.Amin.

    ReplyDelete
  3. Alfatehah... semoga Allah mencucuri rahmat ka atas rohnya....

    ReplyDelete
  4. Tak boleh lawan abang dia Ali Bakar..punya main bola sampai mati pun ataih padang bola ...

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.