Saturday, January 29, 2011

Pengakuan seorang Gay "saya tidak bernafsu dengan isteri saya kerana......"


Tiga hari lepas MR ronda-ronda di KLCC kerana ingin mencuri sedikit ruang untuk ketenangan setelah letih dengan liputan pelakon-pelakon politik di PRK DUN Tenang.

PAS di Tenang telah menjadi tidak tenang apabila rakan blogger www.marahku.blogspot.com mendedahkan sijil cuti sakit Maarof, suami Normala Sudirman. Dapat sijil cuti sakit tapi berkeliaran sana-sini berkempen untuk isteri.

 Normala menjadi mengelabah bewak untuk menjelaskan kepada pengundi-pengundi di Tenang bahawa suaminya bukanlah seorang penipu kerana mengambil MC.

Malah bukanlah perkara yang senang untuk beliau kelentong bahawa suaminya adalah seorang guru yang tidak kencing berdiri dan murid-murid seharusnya jangan kencing berlari.
Berbalik kepada subjek yang ingin MR paparkan disini ialah semasa minum di Dome KLCC itu MR terjumpa dengan bekas staff MR dahulu bersama dua orang rakannya. Kami berborak panjang sehinggalah menyentuh hal-hal rumah tangga.

Beliau telah berkahwin selama 3 tahun tetapi masih tidak mendapat cahaya mata. Beliau mengaku bahawa beliau seorang gay. Perkahwinan bagi beliau hanyalah lakonan untuk menutup bising-bising mulut keluarga.

Beliau amat sayang kepada isterinya tetapi beliau tidak bernafsu untuk bercengkerama dan berasmara dengan isterinya. Berbagai cara telah diusahakan untuk memulihkan  “sakit” beliau itu tetapi gagal. Beliau hanya bernafsu kepada lelaki comel dan “vogue” sahaja. Malah ada koleksi anak-anak ikan dibawah peliharaan beliau.

Pernah malam pertama perkahwinan beliau, nafsu beliau langsung tidak ada pada isteri kerana katanya apabila beliau bercumbu mulut isteri beliau berbau dan beliau terus keluar rumah mencari “anak ikan”. Beliau juga mendedahkan pada MR bahawa golongan seperti beliau ini ramai dan terdapat kelab-kelab gay sebagai port mereka.

Apa yang ingin MR paparkan ialah gejala gay dalam Negara Islam kita ini semakin membengkak. Kelab-kelab gay seperti di hadapan Beach Club Jalan Sultan Ismail semakin hari semakin ramai pengunjungnya. Malah ianya sukar dikenal pasti golongan ini kerana mereka ialah lelaki tampan dan lelaki sesama lelaki dalam satu bilik hotel tidak dikira berkhalwat.

Konklusinya, berketayap bukan tentu lagi ustaz.

12 comments:

  1. Isu gay lagi hebat telah berlaku pada zaman Nabi Noh. Gender manusia bukan saja terdiri daripada wanita dan lelaki saja tetapi termasuk banyak lagi seperti pondan, lesbian, poligamis dan pelbagai lagi(Sila rujuk pada Persatuan Seksualiti kerana mereka ada pecahannya. Bagaimanapun pihak berkuasa telah menetapkan moral bahawa hanya wanita dan lelaki heteroseksual saja yang diterima oleh masyarakat dan agama. Sama juga yang berkuasa bersama rakan agama mereka akan menerima saja golongan atasan,korporat dan bangsawan yang boleh dan layak mendapat lesen besar nak berniaga, golongan kucing kurap peniaga kecil boleh jadi bahan politik untuk menggekalkan pihak berkuasa.
    Berbalik pada isu gay. Mereka ini bukannnya meminta jadi gay sama juga orang lain meminta menjadi wanita atau lelaki. Tindakan kromoson dan hormon dalam tubuh mereka yang menentukan. Kita bernasib baik kerana menjadi lelaki atau perempuan dan direstu oleh norma masyarakat dominan kita. Kalu hormon dan kromosom kita menentukan kita berorientasi jadi gay apa boleh buat, Tuhan pun tak boleh buat apa-apa.Kemajuan perbatan pun tidak boleh lagi mengubah tindakan homon atau kromoson itu. Tetapi gay pun boleh hidup berdigniti, bertanggungjawab dan menikmati keseronokan seks seperti kaum lelaki dan wanita normal. Jika mereka berpasangan dan tidak mengguna kondom mereka pun boleh menyibarkan AIDS. Soalnya kenapa mereka harus didakwa dan dihukumi melainkan mereka adalah pencuri, perogol, perasuah besar dalam masyarakat.Cuma ajaran agama konservatif Kristian,Hindu atau agama lain yang tidak mahu golongan gay. Kalangan agama konservatif yang banyak mempengaruhi pihak berkuasa yang gay itu harus dilaknati bukannya golongan perasuah atau penipu besar terhadap rakyat.Kalu anak mereka jadi gay mereka akan sembunyikan hakikat itu dari pengetahuan umum. Tetapi jika anak orang lain maka akan ribut dibuatnya.Dalam setiap masyarakat ada daripada orang gay tak kira golongan orang asli, intelek dan yang bangan,kaya atau miskin, orang Arab, orang AS, orang Maori, orang India dan malahan orang 'beragama maksum seperti paderi, sami dan sebagainya atau orang Melayu semua ada golongan gay tetapi golongan ini masih minoriti dengan golongan biasa wanita dan lelaki dalam komuniti berkenaan. Kita mesti terima hakikat sains yang hidup ini pun bukannya monoton dengan golongan wanita dan lelaki heteroseksual aja.

    ReplyDelete
  2. anon 1 hang gay ka relax bro selagi you tak langgar hukum islam ok la tu....kah....kah sorry bro kah...kah ...my trade mark.

    ReplyDelete
  3. mohon link http://wicararumi.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. alahai anon 5:47PM..
    dia ni agama apa?? klau dia non-muslim, ada ke mana2 agama yg mengiktiraf golongan gay ni?? Dalam Islam, jelas mengatakan bahawa golongan LBGT(Lesbian, Biseksual, Gay n Transexsual) sememangnya dilarang penuh utk dipraktikkan oleh mana2 muslim..
    "Tuhan pun x boleh buat apa2"??? Klau dia ni Muslim, berat kes dia ni...
    Bai.., mmg la smua ni ada yg terjadi naturally n ada yg trying to be pun ada..tp dlm apa alasan sekalipun.. golongan ni kena di'highlight', dikawal serapi mungkin n diperbetulkan..bukan disarankan lagi utk dipraktikkan.. jgn la melwn fitrah manusia.. Jgn la terlalu nak 'kebebasan dan hak asasi manusia', tp x menggunakan akal utk menilai...

    ReplyDelete
  5. mohon link ke http://wicararumi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Isu gay tu isu agama... Kena sensitif

    ReplyDelete
  7. Pelik dengan org pas,tempat Yang Peng betugas pun ada spesis sama cam suami cikgu mala tu..belasah kerajaan cam belasa time Hitler ajar tawanan perang dia dulu..tapi time 'togok' duit gaji masa hujung bulan kemain besalera lagi teman sekeja Yang Peng sorang ni siap dengan mengulas-ulas jangut sejemput dia time persoal kewajaran kerajaan bagi rm500 jer wang saguhati (dia nak bonos 2 bulan) muka kemain tebai betui la depa ni..Yang Peng ghasa la nyamuk culex yg muncung panjang yg boleh tembus kulit khnzir tu pun pikiak lapanp puluh lapan kali nak tes-tes power kat kulit muka depa ni.

    ReplyDelete
  8. Bagi kes kaum gay yg semakin menanah ni kerajaan perlu adakan akta yg lebih keras dan tindakan yg lebih xrem sesuai dengan jiwa2 sakit kaum David Kato in..mungkin hukuman sebat 21 kali setiap kesalahan dan penjara 20 tahun menyamai hukuman pesalah rogol..kalau di nilai hujah2 kaum ni tak ada pengajaran paling berkesan melainkan hukuman yg keras utk merawat jiwa2 yg sakit ni daripada terus menjadi wabak tak terbendung.

    ReplyDelete
  9. Golongan Gay ni mmg wujud...tak leh nak sangkal dah...mmg banyak n makin berleluasa...

    Anon 5.47...

    Kau macam sangat pandai dalam isu2 macam ni...nak tanya skit boleh?...apa dah jadi masa zaman Nabi Nuh dulu?...agak2 kau tau tak?..sbb ayat kau ni macam org zaman batu!..Dah terang lagi tersuluh yang masa zaman Nabi Nuh malapetaka besar dah terjadi...semua tu sebab golongan Gay kan?...atau kau nak kata Gay ni sangat berdigniti sampai Tuhan pun ada buat salah ke kerana turunkan malapetaka pada kaum tersebut?

    Aku rasa kau bukan golongan hingus meleleh, kau golongan cerdik pandai...mesti kau tau hidup kau bukan hanya di dunia kan?...Tak takut ke kalau Tuhan turun bala kat kau??

    "Cuma ajaran agama konservatif Kristian,Hindu atau agama lain yang tidak mahu golongan gay. "

    Aku nak tanya skit kau agama apa?...cubalah agak2 dalam kepala kau tu, naper agaknya agama2 lain tak terima golongan gay ni?..sebab hukum fitrah manusia hanya ada lelaki dan perempuan...kalau ada pun golongan transeksual tu depa kena pilih nak jadi lelaki atau perempuan...bukan PONDAN!

    ReplyDelete
  10. DI SEBUAH NEGARA 'ISLAM" telah berlaku 'satu penyimpangan' mengikut fahaman penganut agama Islam totok

    'Metrosexuals' on the rise in Pakistan AFP - 2 hours 48 minutes agoSend IM Story Print
    LAHORE, Pakistan (AFP) - – In Pakistan, as militant Islamists wage war on anything smacking of Western culture, "metrosexual" man is quietly on the rise.
    "Now people have a much greater disposable income because of all the banking reforms we've had over the past 10, 15 years where all of a sudden we have people being able to take loans, which was not a possibility in Pakistan before.

    "And the other major influence is the fact that we now have a flourishing media industry," says the 30-year-old associate creative director.

    "When you're bombarded with all these new ideas, your consumption increases."

    Bajwa says advertising campaigns have rushed in to play to the desire for an improved image, pushing Western beauty trends among men.



    Confounding expectations in a country where most street scenes are filled with men wearing the traditional shalwar kameez, a simple cotton tunic, male grooming salons are springing up in the main cities.

    Despite Pakistan's dire economy and widespread poverty, rich urbanites have more disposable cash than ever and are now spending it on their image, says Hassan Kilde Bajwa, of Synergy advertising agency

    ReplyDelete
  11. hoi bodoh..duit kerajaan itu duit rakyat la ..bangang...apa kene mengena keje kerajaan tk bole sokong pembangkang?

    ReplyDelete
  12. dah tau gay memang tk suka perempuan yg kau tuduh anwar lg kenapa..?bangang..tkde dlm mana2 kamus gay boleh suka prempuan

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.