Thursday, May 2, 2013

KEPALA BAPAK SAIFUL

Azlan Mohd Lazim, bapak Saiful Bukhari telah membuat pusingan 360 darjah dan kembali ke pangkal jalan setelah sesat lebih kurang 2 bulan lebih kerana dipukau oleh Anwar Ibrahim. Dulu menafikan anaknya diliwat oleh Anwar Ibrahim. 
Kini beliau memohon maaf kepada anaknya, Saiful Bukhari kerana telah mendakwa dia telah dipergunakan oleh pihak tertentu dalam satu sidang pada media 8 Mac lalu. 
Bapak Saiful sudah insaf dan sedar di atas keterlanjuran beliau mengkhianati anaknya. Ramai yang tidak faham apa yang ada di dalam kepala bapak Saiful ini. 
Bagaimana seorang bapak sanggup memperdagangkan maruah anak kandungnya sendiri. 
Walaupun sekejap bersama Anwar Ibrahim sebenarnya bapak Saiful telah membuat bakti yang besar dengan menyental cuci lendir ponggong Anwar Ibrahim di media antarabangsa.
Pada 3/4/2013 apabila Al Jazeera menyoal isu moral Anwar Ibrahim beliau dengan yakin menjawab semua itu adalah fabrikasi dan konspirasi pemerintah. 
“And now the father of so called victim has come out publicly apologizing to me and my family” jawab Anwar Ibrahim semasa di soal secara ‘live’ oleh Al Jazeera.  
Kenyataan ini jelas mewangikan ponggong Anwar di media antarabangsa dan membusukkan Kerajaan Najib.

5 comments:

  1. NUAR LIWAT BAPAK SAIFUL LAH NIK NUAR KENA LIWAT ATAS BAWAH

    ReplyDelete
  2. Ditakdirkan PR menang pada 505 si Mamat ini mungkin ubah lagi dan dia terus jadi bahan lelucon yang benggong untuk negara. Sebelum itu dia akan buat solat istikharah mohon petunjuk dan pedoman. Kesihan kerana mahkamah dah buktikan tiada penetrasi yang mendepositkan semen AI dalam dubur Azizan mahupun Saiful (sodomi I & II) dan apabila PR katakan menang, rayuan terhadap keputusan Sodomi II mungkin tidak membawa apa-apa signifikan lagi. Hai kesihan lihat Mamat ini nak membuat dia sebagai pengkunci kukuh pada kes liwat anaknya yang kini tampak SENYAP langsung jika tidak Saiful akan ke hulu hilir seperti semasa pilihanraya kecil dulu di Permatang Pauh mengambil sumpah, ambil wuduk, pakai songkok, berbaju Melayu menjual yang dia betul-betul disondol oleh seorang yang berusia 60 tahun!

    ReplyDelete
  3. mummy bn dah nak kalah dah husam jemput sembahyang dhuha kat masjid putra putrajaya menyambut kemenangan pr perintah malaysia.
    pada 6mei. (isnin)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak jangan angkuh dan sombong sangat seperti tauke awak Kit Siang dan Sheikh Anwar.Sikit hari lagi awak merempat baru tau.

      Delete
  4. Tu 10.55, selama 55 tahun umno memerentah puluhan ribu org2 melayu merempat. Kalau bawah pakatan pun melayu merempat, ah... nasib la..... tapi kita mesti cuba kalau2 dibawah naungan ulamak2 bersama ahli politik lain sama ada pkr dan dap mampu mengubah nasib melayu.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.