Tuesday, December 8, 2009

Nazri ibarat kaki busok "bergangrene" patut dipotong

"Dia adalah ahli UMNO. Dia patut letak jawatan," kata Tun Dr Mahathir Mohamad ketika ditanya mengenai selaran Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz terhadapnya mengenai isu Biro Tata Negara (BTN).
Bekas Perdana Menteri itu turut menambah, Umno sendiri adalah sebuah parti bersifat perkauman yang membela nasib orang Melayu. (sumber - mStar Online)

Timbalan Perdana Menteri, Tan Seri Muhyiddin Yassin menyifatkan kenyataan “racist” terhadap Tun Mahathir berhubung isu BTN oleh Nazri Aziz adalah kenyataan yang melampau.

Sifat kurang ajar Nazri terhadap Tun M bukanlah perkara baru, ianya bermula dari Pak Lah menjadi Perdana Menteri lagi. Pantang sikit isu Tun M bangkitkan,orang yang pertama akan bangkit menghentam Tun M adalah Nazri Aziz.

Nazri jugalah di antara penyumbang utama kekalahan BN dan UMNO dalam PRU 12 yang lepas. Seharusnya kepimpinan Najib dan Muhyiddin mengambil tidakkan tegas memecat Nazri dari barisan cabinet mereka.

Nazri ibarat kaki busuk “gangrene” yang mesti dipotong sebelum ianya melarat satu badan keseluruh anggota dan hinggap ke kepala dan otak “UMNO”.

17 comments:

  1. SETUJU!!!!!! PECAT NAZRI!!!!

    he irritates me lah!

    ReplyDelete
  2. memang di patut lama dihumban lama dah! budak botak sorang ni...

    ReplyDelete
  3. umno dah memang busuk sampai ke ususnya

    ReplyDelete
  4. dia tu cakap je lebih...

    hari tu cuak gak dia bila dia salah sebut pasal kes bekas hakim negara tu dalam parlimen... kan tun m pecat, tapi dia cakap diberhentikan tugas lebih awal....

    lebih baik dia dibuang sebelum bertambah masalah dia buat nanti...

    ReplyDelete
  5. memang patut pun lama dah sumo kecewa kerana nya

    ReplyDelete
  6. Kami orang Bkt Gantang yg ngundi PAS ni memang dari dulu lagi tak suka si Nazri budak Pdg Rengas tu.Dia sombong,lagak mcm samseng, dengan orang kampong pun dia pandang sebelah mata jer,anak jantan dia pun perangai macam ayam jantan jer,chot sana chot sini.Heran gak naper Najib dok simpan si mangkok hayun ni - nak suruh dia bertekak dgn DAP kat Parlimen kot,takde orang lain ke? Fakta2 yg dia sebut pun bukannyer betul sangat,kelentong jer...Patut la masa dia ngadap TGNA kat KB baru2 ni orang tua keramat tu pandang muka si Nazri mcm jijik jer!

    ReplyDelete
  7. Mungkin budak botak tu geram kat Tun M pesal kes penyelewengan lesen teksi dulu kot?

    Tapi tengok muka budak botak tu pon cam x de seri.cam tengok samseng atau urang yang berlagak.cam rasa nak pukul jek????

    ReplyDelete
  8. Setuju!!!! Jom kita tendang je si Nazri botak ni keluar.

    ReplyDelete
  9. Padan muka Najib dan UMNO yang simpan bangkai.

    Jom sokong PAS, di dalam PAS hanya ada sorang dua tua nyanyuk macam pok nik yang tunggu masa disingkirkan tapi tak banyak bangkai dan pelahap.

    ReplyDelete
  10. Sepatut nya haram jadah yang bernama Nazri Aziz di-buang aje dari bumi Melayu.

    Ini lah sifat dasar haram jadah.

    Mari kita orang Melayu ramai-ramai maki hamun dia di-majlis yang di-hadiri nya.

    Orang kurang ajar macam dia ni mesti di-layan macam binatang.

    Mari kita mulakan dari saat ini.

    Sesiapa yang ada maklumat tentang
    aturcara dia setiap hari, tolong di-sebarkan di-internet.

    ReplyDelete
  11. Nazri Bastard

    Nazri Anak Haram

    Nazri Anjing DAP dan PKR

    Nazri Balaci Anwar AL JUBBB

    AND HE IS A REAL STUPID DONKEY

    ReplyDelete
  12. Boody hipocrite Nazri,

    Your “bloody computer” you installed in Parliment recently cost RM12,000 per unit. It cost only RM2000 each at Low Yat (not including pc game, adobe or grafikcard lah, unless MP Nazri want to play games during parliment session) .

    What do you say Nazri? You kow tim ke? That is “bloody people money maa…

    About this BTN thing, its the Govt of the day’s choice maa. You dont agree with Tun M, why u still hang on as minister during his time?

    Since you were not “bloody racist” at that time, you should have quit then maa.

    Btw, what’s wrong with Tun M defending the Malays, like Lim Kit Siang defending the Chinese and the expired Sam Vellu defending the Indians? Or Pairin Kitingan defending the Kadazans?

    Bloody hipocrite Bloody fool

    ReplyDelete
  13. sekoq lagi menteri yg dapat jawatan dari kerusi UMNO membawa suara pembangkang d dalam kerajaan selepas zaid 'toodi' ibrahim.

    ReplyDelete
  14. potong...potong.. potong.. potong ..iklan jap

    ReplyDelete
  15. Gangrene dan dedalu mesti cepat dipotong.

    ReplyDelete
  16. melayu mudah lupa..
    nazri rupa samseng ni mmg buat malu bngsa

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.