Wednesday, May 19, 2010

Bung Mokhtar – Sedap dapat sakit pun dapat

“Apa ini undang-undang syariah!!!!!!!!!!!@@! Tidak lapur poligami pun mahu hukum penjarak sama sayak!!!!!!!!!!!! Mengapa mereka menghukum penjara sayak!!!!!!!!

Saya buat perkarak yang benar, yang baik dengan melapurkan penikahan sayak!!!!!!!! Ini perkahwinan sangat dituntut oleh agamak Islam, Islam tidak sukak “free sex”!!!!!!!!!! Nanti dapat anak merekak buang ratak-ratak!!!!!!. Ini tidak adil!!!!!!!!!

Baru mau sedap dan aman sedikit sudak disuruh tidor dalam penjara satu bulan! Apa inik!!!!!!!!!!

17 comments:

  1. ku harap jgn lah apa-apa kan bung.dia orang baik.hari ini rezeki dia.esok mana tahu hari kita pula.

    ReplyDelete
  2. rihat la sebulan bung, hari-hari siang malam dah kerja keras.

    ReplyDelete
  3. mummy..

    pesan kat YB Bung, lain kali nak kawin ikut undang2.

    sebagai YB dia kena patuh la.. kalau dia sendiri tak ikut. takut2 ramai org d kinabatangan ikut perangai mcm Bung.

    kalau ikut berpoligami tak pa lagi, takut semua org kinabatangan ikut kawin artis. baru meriah parlimen tu.

    boleh buka kinabatanganwood. baru glam.,

    ReplyDelete
  4. Masih boleh merayu.....

    Jangan sampai jawatan MP terlucut, sudahlah...

    ReplyDelete
  5. Bung terlalu dilamun cinta... sampai buta dengan segala peraturan yang ada?

    Dah, sekarang kerana cinta, terpaksa ZIP mulut dalam Dewan.....Macam mana nak berbahas nanti kalau sendiri melanggar peraturan yang sedia ada?

    Kinabatangan

    ReplyDelete
  6. bung...sedarlah kamuk bukan orang mudak lagik...masuk penjarak satu bulan mungkin tidak cukup untuk rehatkan belakang dan lutut kamuk...
    kamuk ingat kamuk ahli parlimen, kamu bebas bikin apak apak???

    ReplyDelete
  7. cucu musang botakMay 19, 2010 at 6:38 PM

    bertuah hang bung.aku pun teringin juga nak kahwin dengan artis.tapi depa tak mau pasai tak ada fulus.budi bahasa ada pun tak jadi juga.mesti ada fulus.

    ReplyDelete
  8. Lain kali jika kawin berapa pun jangan tanglaq sangat.

    Nak tunjuk hebat, kena laaahhh...

    ReplyDelete
  9. Salam Mummy

    Khabarnya bukan bung sj yang kena, zizie kena denda, adik beradik kena, saksi kena denda oleh hakim. Nasib baik ayam, itik dan kambing si Bung tak kena denda sebab Bung tak bela kambing.

    Salahkah Bung kawin.... Ini bukan kes simpan!.

    Agaknya hakim ni pengikut PAS ke. Ada unsur-unsur nak rosakkan karier si Bung.

    Solitaire Hunter

    ReplyDelete
  10. pada bung biasalah.bukan buat jenayah liwat ke apa ke.cuma tak ikut peratutan sikit je.sama dng salah trafic.

    ReplyDelete
  11. Sungai KinabatanganMay 20, 2010 at 12:25 PM

    Low level traffic. Wooooooot...

    ReplyDelete
  12. ayo.ayo.takut ini macam.kesian sama bung dengan dia punya mem muda.mau kwin pun susah tak mau kawin pun susah.

    ReplyDelete
  13. Kasihan Bung Mokhtar,

    Jangan pula dilanda Tsunami Kasih....apabila gula yang manis menjadi cuka dan sejuk cinta menjadi bara.

    Sama-sama kita doakan kebahagian beliau.

    ReplyDelete
  14. Tindakan YB Bung adalah tepat sebagai seorang Islam bagi mengelakkan daripada melakukan maksiat. Sekalung Tahniah.
    Sebenarnya undang-undang dalam negara kita sahaja yang mempertikaikan kesahihan perkahwinan mereka. Kenapa lelaki yang mempunyai kewangan yang melebihi daripada cukup selalu dihalang untuk beristeri lebih. Berilah kelonggaran untuk lelaki yang layak berbuat demikian. Di mana hendak diletakkan Janda dan andartu yang inginkan secebis kasih sayang dari suami orang. Jika tidak maka Janda dan andartu yang kurang beriman akan menyeleweng ke arah lain dengan menambah dosa-dosa besar. Lelaki sekarang sudah tak ramai. Mereka yang bergaji kecil, tidak mampu dan berani meminang wanita yang bergaji besar dan berpangkat.

    ReplyDelete
  15. Islam sebenarnya memudahkan... tetapi di Malaysia...Islam jadi susah...Melaporkan perKahwinan kat Malaysia ni...akan didenda,..tetapi kalau melacurkan diri, simpan perempuan...ok tak salah kot. Entahlah dunia islam 1malaysia, kawin pun kena denda..porahhh..besar pahalanya orang yang mendirikan masjid disisi ALLAH...patutnya diberi hadiah galakan, ini dikenakan denda dan dimalukan lagi....mana pejuang islam....Minta Sultan dan Raja2 Islam dapat bincang benda ni dalam Majlis Raja2....

    ReplyDelete
  16. ada undang2 ikut la undang2....bukan boleh hemtam saja,,,u sebagai wakil rakyat pun tak tau kaaa,,,,,kita jgn cakap saja tapi habuk pun tarak.....

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.