Thursday, April 14, 2011

Harap maaf bukan berniat lucah

Mula-mula Datuk ‘T’ serahkan video sex kepada pihak Polis. Selepas itu pihak Polis mengesahkan video tersebut adalah tulen. Hari ini polis sudah kenalpasti siapa ‘pelakon’ video tersebut.

Nampaknya pihak Polis mendedahkan satu persatu kes video sex seorang pemimpin pembangkang tak ubah seperti mengupas jagung.

Kupas kulit nampak bulu. Buang bulu nampak biji. Koyak biji nampak batang. Habis batang pecah tembelang.

Mula-mula melakukan sex apabila ada pengambaran jadilah pelakon sex apabila ada gambar sex dan gambar sex ditonton maka adalah penonton video sex.

Harap maaf bukan hasrat MR untuk berlucah dalam hal ini, apa juga tafsiran terserah kepada persepsi fantasi minda masing-masing.

Walaubagaimanapun tidak ada bezanya dengan akhbar-akhbar harian hari ini yang setiap hari pasti ada perkataan ‘sex’ tidak kurang dari sepuluh perkataan satu hari.

Di dalam Islam peraturannya melakukan hubungan sex, kalau berkahwin perbuatan itu dipanggil “berjimak” tetapi kalau tidak berkahwin perbuatan itu dipanggil “berzina”. Berjimak halal dan berzina haram dan jangan mendekati zina.

Konklusinya berkahwinlah dua, tiga atau empat tetapi jika tidak mampu cukuplah dengan satu.

11 comments:

  1. saya takut dalam masa terdekat nih untuk menyelamatkan karier BN, depa nak aib anuar jejugak kata dalam video tu memang anuar..sebab saya lihat dalam masa yg terdekat ini, mereka sanggup dan boleh buat apa saja yang ajaib..
    Ya ALLAH, jauhkanlah malapetaka untuk semua pemimpin PR...

    p/s saya tak sanggup dan tak tahan lagi tengok politik yang antara politik yg paling jijik dalam sejarah hidup saya.

    ReplyDelete
  2. kenapa bila ada skandal tentang anwar mesti kata UMNO/BN sengaja adakan... anwar bukan ANUGERAH TUHAN! kita diberi akal, gunakan... anwar memang suka benda-benda ini, kalau kita kata semua nih fitnah, anwar boleh bersihkan dengan segera... BERSUMPAH! dah cukup... jangan bertangguh lagi...esok mengundi, guna kesempatan ini..malam ini juga! pasti BN tumbang..ADA BERANI!!!!!

    ReplyDelete
  3. Pemimpin PR kata, Najib ada kaitan dengan atantula. Mereka ada 4 orang saksi atau bukti utk mereka menuduh sedemikian..? mengapa rakyat boleh terima fitnah ini.?

    Siapa selama ini yang suka mengaibkan, menyelak kain orang.? siapa yg menyebar fitnah2 dalam sesi ceramah..? mengapa kita tidak kata jijik.?

    Bila ada orang melucah, kita rasa jijik, tapi bila ada ulama menyokong edisi lucah, " Tuhan melucah " mengapa kita hanya terdiam..?

    Bila mahathir, Taib mahmod seperti gaddafi kita bantai, tapi bila ada MB 20 tahun tp tak nak turun... kita sokong.

    Kita disaran sokong ulama, tapi macam mana kalau ulama pula menyokong setan..?

    ReplyDelete
  4. umno semakin tumbang..vdeo tu disahkan bukan anwar..tk percaya tgkla mgu depan..game over..

    ReplyDelete
  5. akun pun tak nak lihat politik yg terjijik dlm abad ini... bile mana tok guru mudah ditaja tunaikan haji....

    yg betul2 ditanghkap khalwat dikatakan kena perangkap di hotel perdana kota bharu.....

    setahun perintah terengganu huru haraa jadinya.......

    janji huduh dari dulu sampai sekatrang tak kemana....

    skrg niiiii dia ornag sibuk kumpul harta benda nak simpan utk naka cucut sisit.......

    insafleeeeee jangan anggap ornga laian yg tak pakai kopiah, serban jubah tuuu tidak Islam......

    tapi ingatle... banyak yg pakai kopiah sama je dengan perangai yahudi..... yg pakai jubah dan serban banyak yg juluk jubur bini orang......

    ReplyDelete
  6. pada aku benda nih semua politik..tak kira UMNO ka, PAS ka, PKR ka, DAP ka, MCA ka, MIC ka...kita sebagai rakyat yang beragama Islam sepatutnya fikir dan kembali ke dasar yang sepatutnya kita ikut dan rujuk untuk kehidupan seharian kita. Pada aku UMNO ke, PAS ke, PKR ke, DAP ke, MCA ke, MIC ke semuanya sama, mereka bermain politik, semua itu parti politik, apa yang membezakan mereka hanya dasar perjuangan mereka itu diambil berdasarkan apa? Yang patut kita ikut itu apa? Depa semua manusia, semua buat kesilapan, jadi pi ikut sokong buat apa kan, do teriak sana sini itu ini buat apa kan. Pada aku senang je, yang kita patut ikut dan rujuk adalah AL-QURAN, HADIS & SUNNAH Nabi. Itu saja, yang kita semua selama nih duk pi ikut dan pangkah Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat tu, depa punya perjuangan berlandaskan 3 perkara tersebut ke selama nih? Itu je kita patut pikir, tak payah lah duk teriak sana sini, orang nih salah orang nih betul, kita betul kan diri kita dulu, kembali pada asalanya dan dasarnya. Itu saja. :-)

    ReplyDelete
  7. Saya amat dan teramat takut bila lihat ramai orang islam(salah sebut melayu... PAS marah)masih taksub dan taklid buta tuli kepada pemimpin...ANwar tu dah terbukti pembohong dan mempunyai ciri-ciri munafik....tapi sebab dia pandai berlakun ramai terpedaya bahkan Tun Mahathir pun boleh kena tipu dengan Anwar...

    Guna Otaklah....Kalau ini semua perangkap...ANwar buatlah sumpah laknat...Simangsa dah buat sumpah laknat bersumpah dengan Nama Allah bahawa dia diliwat oleh ANwar...Sembahyang hajat pun dah dibuat...satu stadium lagi...tapi apa yang terjadi...Allah terus beri petunjuk...ANwar terus ditimpa bala bencana...Namun mereka yang buta hati tuli telinga..tetap menjerit ini konspirasi.....Guna otaklah..Dari tahun 1998...Sembahyang hajat untuk menjatuh dan memusnahkan Tun Mahathir telah dibuat...tapi apa yang Allah tunjuk..Tun M masih sihat walafiat,masih dihormati,dijemput ke majlis Ilmu,Di angkat kehormatan oleh dimata masyarakat tempatan dan dunia...tapi Anwar dari dulu sampai sekarang terus ditimpa malang dan musibah...tak kan kita tunggu suara dari langit baru nak percaya bahawa Allah menjawab sembahyang hajat...atau bila anwar jadi PM baru Allah jawab sembahyang hajat....
    Gunalah Otak..Anwar tu bukan malaikat...kaki kayakan kroni juga,kaki joget juga,kaki enjoy juga, ada nafsu shawat juga...kawan-kawan rapat keliling dia masa jadi tpm kaya raya..cuma sekarang masa tak berkuasa cakap pasal rasuah....dulu masa ada kuasa kenapa diam???

    Saya tak sanggup tengok kebodohan dan tahap ketaksuban pengikut si Anwar ni...gunalah otak, buka mata..buka hati...minta pentunjuk dari Allah....dah ramai dah yang meninggalkan Anwar...bahkan mereka adalah orang penting yang berjuang dengan Anwar...tapi Alhamdulilah berkat sembahyang hajat pengikut PR maka pemimpin ini diberi hidayah dan meningggalkan PKR..ALhamdulilah

    ReplyDelete
  8. amboi MR:-)

    Berkupas-kupas kulit lagi nooo;-)

    Sekali sekala reveal the true colour.

    Bukan saja Anwar, kita pun ada wajah dibelakang tabir.

    Kupas jangan tak kupas:-)

    ReplyDelete
  9. al amin ahmad

    politik paling jijik?
    habis tu ko nak membela seorang penzina yg ada peronaliti spesies kaum Nabi Lut itu?
    bertaubatlah

    p/s saya tak sanggup dan tak tahan lagi tengok manusia yg antara pemimpin yg paling jijik dlm sejarah hidup saya.

    ReplyDelete
  10. 25hb april gulong kes liwat anuar & saipul, adegan sex video juga dijangka diketahui minggu depan, maka perkara sebenar pakat-pakat ketahui,jika semua benar anuar hendaklah berundur drp politik tanahair,jadi PAS PKR DAP jgnlah susah hati, lantik sja hadi awang jadi PM pembangkang,azmin ali jadi TPM pembangkang,kit siang manteri pengangkutan pembangkang,karpal ganti nazri aziz manteri undang2,
    barulah negara ini aman damai dan hukum hudud PAS boleh dilaksanakan,
    betuillllllll takkkkkkk?

    ReplyDelete
  11. Mari sama selamatkan keadaan, berikan idea sahabat-sahabat semua dalam blog saya... kita lawan tetap lawan... amacam?

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.