Wednesday, April 6, 2011

Wan Azizah di dalam senyuman tersembunyi tangisan

Wan Azizah sudah sediakan tek semasa sidang akhbar takut-takut tersasul
Seorang isteri yang setia tidak akan mengaibkan suaminya di hadapan khalayak walaupun suaminya ternyata terbukti melakukan perkara mungkar.

Begitu jugalah Datin Seri Wan Azizah, tidak siapa boleh memaksa beliau mengakui lelaki di dalam klip video berkenaan adalah suaminya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Biarlah beliau menyimpan pengakuan itu di dalam penyembunyian diri beliau. Biarlah perasaan beliau menangis diruntun duka jiwa lara tidak siapa harus tahu. Biarlah wajah beliau senyum di dalam kepedihan hati bagai dihiris dengan sembilu bisa tidak siapa harus tahu..

Mana mungkin beliau membuat pengakuan di hadapan anak beliau dan bapa kesayangan beliau.

Di dalam senyuman tersembunyi tangisan. Di dalam tangisan jiwa bergelora. Ohhhh ..Azizah..

Biarlah Azizah bersendiri usah sesiapa mengusik dan memaksa beliau lagi kerana sampai mati pun beliau tidak akan mengaku demi keturunan yang akan datang.

14 comments:

  1. Jika dilihat dari ketahanan seorang wanita dan lupakan sementara mengenai ikutan politiknya, Wan Azizah boleh dikategorikan seorang yang tabah dan tahan tukul, ditembak dari segenap sudut tetap bertahan, menonton TV3 malam semalam kesian pula tengok dia, dalam keadaan serba tak kena seperti ditelan mati emak diluah mati bapak.

    ReplyDelete
  2. Keluarga puaka.

    ReplyDelete
  3. Yg jantan2 belakang tu semua mcm ayam berak kapor aje..mcm pasrah je actor dlm video tu Anuar agaknya...hehehe

    ReplyDelete
  4. Mana anda tahu Wan Azizah menangis kesedihan,kami hampir menangis kegembiraan kerana video ini meyakinkan kami tentang sikap UMNO suka fitnah.

    ReplyDelete
  5. kenapa muka yang lain semua sugul ja

    ReplyDelete
  6. cuba tgk link ni: http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=News&file=article&sid=4627&mode=thread&order=0&thold=0
    jauh perbezaan dr segi bentuk kepala, rambut, telinga,dn badan/kepala sipolan lahanat yg berisi dn hamba Allah yg kurus akibat didera utk sekian lama,buktinya ada di link ini...wallahuwaklam..

    ReplyDelete
  7. ramai yg tak percaya dlm video itu anwar,jika kiraan politik ramai penyokong BN setuju itu adalah anwar.semua sebab politik,apapun salut pada wan azizah,wanita kental. kalau kena pada kita belum tentu boleh kita hadapi situasi ini.

    ReplyDelete
  8. Sepatutnya Wan Azizah menyelar pentadbiran UMNO/Kerajaan yang banyak bangan kerana nak tubuh RCI untuk mengenal pasti pelakon porn dalam video seks AI. Orang Melayu ingat, RCI bertujuan mencari penyelesain besar seperti Lingam merasuahi para hakim, kenapa ramai pendatang haram di Sabah dapat KP, penglibatan merekalam pembunuhan Altantuya Shaariibuu dan banyak lagi kes yang besar. Nak bukti AI terlibat dalam video panggil saja pakar forensik antropologi dari FBI/Scotland Yard( jangan ambil forensik dari profesor kang kung IPTA kita) untuk pemerhatian dan siasatan saintifik. Tak perlu loghat dan soneh sana sini. Kenapa tak caj 3 T tu lagi? Inilah yang rakyat bangan tak faham ni.

    ReplyDelete
  9. Semuga Allah akan terus memberi katabahan dan kekuatan dan seterusnya kemenangan kepada wanita solehah, Datin Seri Wan Azizah sekeluarga. Insyaallah di Hari Akhirat beliau dan keluarga akan menuai pahala yg banyak dari mereka yg memfitnah dan mereka yg bersubahat dgn fitnah ini. Amin...

    ReplyDelete
  10. yang kaki fitnah si ANWAR BABI tu la oii..ini bukan fitnah,. kalau fitnah saman la,..tappi suruh bini jawabkan. tu bodoh nya orang PKR ni..yr time is up,..2013..u all gone forever..anwar wiill be in seven wall heaven in sg buloh..hahahah

    ReplyDelete
  11. Salam MR..
    Allah SWT saja tahu hati derita hati Datin Seri Wan Azizah..kita hanya tumpang simpati..

    ReplyDelete
  12. kepada anon 932 tu. inilah wajah rupa manusia tak kenang budi dan tak dak rasa malu memperlekeh pakar dan negara sendiri.inilah wajah rupa manusia didikan munafik anwar.dulu saya juga fanatik anwar tapi sekitar awal 90an apabila saya mendengar satu pembohongan anwar disebuah tempat suci di sabah sejak itulah saya tau dia memang kuat pembohong walaupun masih dalam kerajaan ketika itu. bagi orang berakal, satu soalan saja nak tanya. kalau wan azizah yakin bahawa itu bukan anwar, kena tak berani pulak suruhanjaya diraja kerana itulah tempat yang selalu mereka agungkan untuk mencari kebenaran macam kes tbh misalnya. kenapa takut kalau dia yakin itu bukan anwar? puak-puak pas dan pkr totok ni tok sah dok dalih macam-macamlah. dok buat bandingan macam-macam pandai pulak tapi pakar forensik sendiri diperlekehkan. awat yang puak-puak pas dan pkr dok buat bandingan tu betulka? tang ni tak payah dok panggil orang luar la.puak pas yang ada akal pun tersedak tengok klip tu.tak terkata apa? maknanya?

    ReplyDelete
  13. tiada siapa yang fitnah, hal ini adalah hal antara anuar,shazryl eskay dan pelacur china tu, ketiga2mereka ada dalam bilik tu,tidak ada kena mengena dgn umno,pas,mca,mic,gerakan,dap mahupun parti-parti lain,ini hal peribadi tiga org tu saja,
    wan azizah juga tak terlibat cuma suaminya sj yang main kayu 18 + 1

    ReplyDelete
  14. yg kata dalam video tu bukan anwar memang dia bodolah bodoh tahap kaldai.fitnah pala bapak angpa.tak tengok kata fitnah...tuihhhhhh..tengoklah dulu lepas tu baru kata fitnah ka dak ka...Aku harap Shuib Lazim kasi chk.mate sama PKR dok tunggu apa lagi....adoihaiii...aku nak tengok aksi video 2in 1 AA dengan perempuan S

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.