Thursday, June 2, 2011

Nur Jazlan, Penjara Pudu dan 'hantu rayau' bekas banduan

Akibat dibelasah bertubi-tubi oleh Musa Sheikh Fadzil adik kepada Kadir Sheikh Fadzil dan abang kepada Aziz Sheikh Fadzil, Pengarah Urusan UDA, Datuk Jaafar Abu Hassan meletak jawatan.

Semuanya berpunca dari isu pembangunan semula tapak penjara Pudu yang melibatkan pelaburan biilionan ringgit yang diasak kerana tidak membantu Bumiputera.

Nur Jazlan dan Musa Sheikh Fadzil bersilat sakan sehingga lapuran pembangunan terpaksa dibawa ke mesyuarat kabinet.

Nampaknya ‘ hantu-hantu’ dan ’jembalang’ bekas-bekas banduan penjara Pudu masih berkeliaran walaupun penjara Pudu telah dirobohkan.

Kata Jaafar perletakan jawatan beliau tidak bersangkutan dengan hubungan dingin beliau dengan Pengerusi UDA, Datuk Nur Jazlan Mohamed

5 comments:

  1. dalam UDA sendiri ada ramai manusia jenis bewak.
    kenapalah mereka2 ini dilahirkan dari keturunan bangsa melayu.
    bukankah elok jika mereka dilahirkan dari keturunan pendatang.
    mudah kita kenali siap mereka ini.


    penembak babi

    ReplyDelete
  2. kita hairan bagaimana otak pendek macam jazlan ni diberikan jawatan yang begitu besar,semua orang tahu dulu jazlan ni tawar diri mau bertanding timbalan presiden UMNO setanding muhyiddin yasin......
    nampak sangat pekak badak nya budak ini, jadi kenapa dia di berikan jawatan besar?????????

    ReplyDelete
  3. Salam Mummy,

    Tu laa..orang tua-tua dah pesan..apek-apek yang berniaga sepanjang Jalan Pudu tu pun dah habaq..tapak tu depa kata "keghaih"..tempat berlonggok segala jenih hantu..belum apa-apa dah masing-masing naik "hantu"..sat lagi ada hat yang kena lutu kapla dengan batu..lagi la haruuu..tak payah sapa-sapa nak jadi hero aaiih..lego jer tapak tu kat towkey Berjaya Group..dah tentu tempat tu jadi hiruk pikok..nak harapkan si Uda.. lebih kurang jer dengan si Dara..tak nampak lagi ada yang betui-betui berjaya..kalu terpeliot tu ada la..hai naseb-naseb!!

    ReplyDelete
  4. Mamak lawan Melayu Tulen lagi pasal projek. Terkandas Pendekar Melayu tulen lagi. Jijik nya cara permainan ni. Semua pun ahli UMNO jugak tapi bila pasal duit, Mamak lah handal jugak.

    ReplyDelete
  5. Sedih, bangsa Melayu bila dok di atas selalu lupa diri dan lupa Bangsa Melayu sendiri Ada yang sampai malu nak ngaku Melayu. Melayu macam ni patut dibuang dari UMNO, tak kira dia siapa-siapa . Inilah petualang Bangsa. Bangsat!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.