Friday, August 27, 2010

Dahulu Waheeda tidak tenang hari ini Waheeda sudah tenang

Waheeda isteri kepada penceramah bebas Akhil Hayy katanya lebih tenang berpurdah. Rasanya ketenangan akan berganda apabila seseorang isteri itu boleh meminang isteri yang kedua, ketiga dan keempat untuk suaminya.

Bagi suami, jangan pula isteri dipurdahkan tetapi mata tersembul liar melihat aurat orang lain kerana aurat sekarang ini berleluasa di mana-mana. Dari pentas konsert sehingga ke pentas forum perdana. Pastikan jangan ditenung terlalu lama bibir Dr Mashitah dan Sharizat Jalil.
Sesungguhnya pelayaran hidup ini masih jauh.

10 comments:

  1. terlalu jauh..dan bagi situa ini pun terasa ianya masih jauh..

    ReplyDelete
  2. Perggg...dalam betul makna nye tu..

    ReplyDelete
  3. Pooraah..kalau dah pernah runtuhkan rumahtangga orang jangan berlagak alim la.Jangan dok perasan hebat.Dah sama pula tahap dengan lebai-lebai bulan tu perasan alim.

    ReplyDelete
  4. tenang la dah dapat jantan yang dia nak

    habis runtuh rumahtangga orang

    dasar betina sangap

    ReplyDelete
  5. soal jodoh, hidup mati adalah ketentuanNya..

    ReplyDelete
  6. elok lah kalau buat keputusan macam tu.Tutop uarat.Tapi jangan sampai jadi riak.Agama larang.Tujuan yg baik tetap baik.Cuma laki hang saja kalau boleh bagi nampak segak.Nampak macam hindu naik nyok.Rambut tak sesuai dengan bini tutop aurat.Kan segak kalau rambut pendek dan kemas.

    ReplyDelete
  7. BIASA RUMAHTANGGA MCM NI TAK LAMA BIASA RAMAL KAMI TEPAT.....BANYAK BUNGA CANTIK DI LUAR SANA DAN BANYAK KUMBANG MIANG KAT LUAR SANA..BARU NI SEMUA WANGI.. BERAK PUN SANGGUP JILAT.. HA HA..BILA DA BERGADUH SEMUA DALAM KELAMBU KELUAR..SEMUA BUSUK..

    ReplyDelete
  8. Kahh..kah..aku tak bimbang pasal Waheeda. Yang aku bimbang dan ragu ragu tu laki dia Ulama taik kucing Akhil. Rambut macam lanun selat melaka...hindu naik nyok...pekerja kontrak Indon...dia tu aku tak percaya...sedarlah kamu Waheeda, kalau dia boleh sapu kamu semasa dia masih ada isteri dan anak ramai, apa guarantee dia tak akan melakukan perkara serupa kepada kamu? Kamu merampas suami orang, selalunya suami kamu menyapu orang lain pulak bila dia dah jemu dengan kamu. Malah, wanita berpurdah selalunya menggalakkan suami mereka berpoligami.

    sri hartamas

    ReplyDelete
  9. menunjuk la tu macam dia saja yg islam..
    si laki tu pun macam bagus sangat..ntah berapa ramai betina yg dah dia sapu.
    tak payahlah nak heboh pasal pakai camtu..bertambah meluat aku tengok..
    perempuan jenis ni bersepah ada..
    hari ni dia rampas suami orang..tak lama lagi terima pula habuan dia..

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.