Thursday, January 17, 2013

PATRICK TEOH BANGSAT, BIADAP DAN KURANG AJAR

Islam dihina lagi. Kali ini DJ bangsat Patrick Teoh telah terang-terangan menghina Islam dan kitab suci Al Quran di dalam posting FB nya. Kerana takut diperangi umat Islam beliau telah meminta maaf dan membuang postingnya dengan segera. 
Selama ini pun posting di dalam blog beliau banyak yang menggunakan bahasa-bahasa yang kotor, kesat, kurang ajar dan biadap. Konon mengambil pendekatan kebebasan bersuara tanpa had.
Hari ini Patrick Teoh menerima padahnya. Posting Patrick Teoh ini yang sebenarnya telah membogelkan isi perut golongan ini yang sebenar. Sungguh biadap dan kurang ajar. Patrick Teoh tidak boleh dimaafkan oleh umat Islam sebelum menerima hukumannya.
Semua pihak harus ingat bahawa toleransi umat Islam dik dihina dan dicerca ada had dan batasannya. 
Semua pihak juga harus beringat-ingat bahawa umat Islam rela mati mempertahankan agama Islam yang suci ini. Jangan sesiapa menghina Allah SWT dan Rasullullah SAW.

3 comments:

  1. Makhluk ini ada juga mengguna nama NIAMAH sebagai nama blog.setahu saya perkataan NIAMAH merupai perkatan mencarut itu bertujuan maki penerima makian itu dan di ajak bersetubuh.
    Patrick Teoh dan tweet nya adalah hasil daripada dasar terbukaan liberal kelainan enggage open sky vernakular gajet human rights pro demo KRA KPI suami kapada FLOM sekular pro AS Pro Barat 1M.Cuma nya peminpin yang meraju 1M juga UNCTAD dan Neville Chamberlain.

    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  2. fuck ya patrick teoh! son of a fucking bitch!!!

    ReplyDelete
  3. Kenapa non muslim dah berani kritik kita tampa berselindung lagi ya,Selama ini kita tidak pernah pun mengkritik ugama atau pegangan mereka....

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.