Tuesday, May 25, 2010

Awas TS Muhyiddin, jangan sampai dipecat Samy Vellu

Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan tuduhan yang dilemparkan oleh S.Vell Paari, anak Presiden MIC Datuk Seri S.Samy Vellu, kononnya Umno menjadi punca kepada masalah dalam MIC, sebagai sesuatu yang biadap.

Timbalan Perdana Menteri menafikan sekeras-kerasnya tuduhan itu dan meminta Vell Paari supaya menghentikan tindakan tidak bertanggungjawabnya itu.

"Umno ingin menafikan sekeras-kerasnya tuduhan oleh anak Samy Vellu itu. Ia adalah sesuatu yang biadap," katanya ketika ditanya mengenai tuduhan yang dibuat oleh Vell Paari terhadap Umno menerusi sebuah laman web Free Malaysia Today. *(Mstar online)

Inilah benih yang Samy Vellu lahirkan setelah 31 tahun menjadi Presiden MIC. Beliau dikira sebagai Presiden Parti Politik yang paling lama di dunia.

Hakikatnya golongan remaja India membesar dengan bersama Samy Vellu dan hanya mengenal Samy Vellu sebagai Presiden MIC kerana MIC telah menjadi seperti kata orang Utara “harta-meredak” keluarga Samy Vellu.

Ingat MIC ingat Samy Vellu.

Kalaulah Samy Vellu menjadi Presiden BN nescaya dipecatnya Mahyuddin Yassin kerana menegur anak kesayangan beliau.

10 comments:

  1. Sindrom membisu di dalam MIC jauh lebih teruk daripada sindrom sedemikian dalam UMNO.

    Si botak rambut tanam Samy Velu akan berhenti menjadi presiden MIC apabila nafasnya berhenti. Terlalu tinggi risko yang dia ambil seandainya dia berhenti awal. rasuahnya dan salahlaku nya mengatasi pemimpin seluruh dunia.

    sri hartamas

    ReplyDelete
  2. bila beraja dimata dan bersultan dihati.inilah yang telah terjadi pada samy vellu.anak mana yang tak sayang bapa ooi.dan bapa mana yang tak sayang anak ooi.dia bukan sayang sama orang india atau mic..mic sudah jadi samy mic sdn bhd.kesian pada bn.

    ReplyDelete
  3. Mami Rock,
    Mana suara Pemuda UMNO? Bila UMNO dicerca oleh anak samy vellu pun, Pemuda dok diam....
    Tak ada telor...

    ReplyDelete
  4. rasanya masa depan bro samy vellu sikit gelap.mic pun juga sikit gelap.sama-sama gelap.bn juga turut gelap kerana samy punya wayang gelap.

    ReplyDelete
  5. Ini yg saya suka kpd org Cina dan India yg tegas bila berkuasa,tak mcm Melayu yg selalu lembik.

    ReplyDelete
  6. pemuda umnoooooooo.sebokkkkkkkk

    ReplyDelete
  7. UMNO TIBAI JANGAN TAK TIBAI.
    DOK DIAM BUAT APA.
    MANA DIA PEMUDA?
    MANA DIA PUTERI?
    MANA DIA WANITA?

    LENA JANGAN TAK LENA

    ReplyDelete
  8. MAMI..

    RASA2NYA KETUA PEMUDA UMNO DAH TAK DAK TELUR. ANAK SAMY TU "VELL PARIA" KAWAN BAIK DIA. SO TAKAN NAK KUTUK MEMBER SENDIRI KOT. LAGI PUN COLOUR DIA ORG SAMA SAJA. MUNGKIN SEDARA KOT.

    LANI PEMUDA UMNO AKAN DIBEKALKAN DGN SENJATA M-16 MENGANTIKAN KERIS PASAL KP DIA BARU ABIS TRAINING WATANIAH LAGI PUN KERIS YG DULU PEMUDA PAKAI KONONYA MEMPERTAHANKAN AGAMA, BANGSA & TANAHAIR TELAH DISIMPAN DI DALAM PETI BESI RUMAH MENTERI AMARAN & NYAH DALAM NEGERI.

    ANAK SOLJAR

    ReplyDelete
  9. pemuda umno.sebok isi borang tender.

    ReplyDelete
  10. Mumi Rock, hang nak sogok pengundi Cina dengan lesen judi ka? Depa tak heran laaa..depa dah kaya raya.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.