Saturday, June 4, 2011

Tahniah kepada bekas penghuni BILIK 121

Sejarah telah melakarkan tanggal 31 Januari 1995 penghuni bilik 121 Hotel Perdana, Jalan Mahmood, Kota Baru telah di tangkap basah dengan isteri orang. Tokoh tersebut yang dikira sebaris popularnya dengan seorang lagi pelakon video sex dikira hebat kerana kejantanan mereka.

Hari ini tokoh khalwat tersebut telah dinobatkan sebagai Timbalan Presiden Parti Islam Se Malaysia memperolehi jumlah undi tertinggi sebanyak 420 undi dengan menewaskan tokoh ulama’ terkemuka Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man yang mendapat 399 undi dan Nasharudin Mat Isa yang mendapat 224 undi.

Nampaknya trend kempimpinan dunia hari ini semuanya hebat-hebat kelaku sex mereka.

Tahniah kepada Mat Sabu yang memenangi Timbalan Presiden PAS!

9 comments:

  1. Laaaa ni sapa nak jadi pemimpin kenalah jadi hero betina ,liwat atau diliwat.

    ReplyDelete
  2. jang jang jang said..........
    nampaknya parti Islam pun nak setuju lantik pemimpin kanan dgn muka2 kes betina-khalwat dgn bini org,
    oooooohhhh baru la cun dgn PKR yang dok aging2kan peliwat dan penzina, kini PAS pula agung2kan peng-khalwat bini orang...........
    menakjubkan......., musnah lah PAS......

    ReplyDelete
  3. Mummy> ni baru jantan, hebat.. pejuang mesti dari keturunan jantan bukan pondan,, hehehe

    Samdol 11

    ReplyDelete
  4. elok lah jantan ni balun bini hang samdol, baru lah jantan sejati ........ mcm azmin beri bini pd sheikh nuar tu

    ReplyDelete
  5. Mummy , ingatan awak bagus. Saya sudah tak ingat peristiwa itu. Adakah Mummy tenguk kejadian tersebut dengan mata Mummy sendiri. Kalau Mummy tenguk dengan mata lendir sendiri dengan 4 orang saksi, maka bolehlah saya percaya cerita mummy tersebut.

    ReplyDelete
  6. Salam Mummy,

    Jangan dok galak sangat..suma orang tau walaupun Mat Sabu ditangkap khalwat..tapi dia dibebaskan pasai pendakwa tak boleh buktikan kes..awat Mummy tak ingat dosa ka jadi tukang cedok nasik tambah??

    ReplyDelete
  7. PAS Tasek Gelugor patut berbangga kerana akhirnya anak jati Labuh Banting, Tasek Gelugor menang Timbalan Presiden PAS. Apa kata PRU13 tanding kerusi Parlimen Tasek Gelugor? Ada berani PAS?
    Kes tu tolak sebab teknikal saja, sama macam Anwar jugak, sebab nombor bilik tu silap sebut. Yang OK cuma dia khalwat dengan pompuan, kalau kawan baik dia tu dah dua alam. Itu saja. Lain kali check dulu background depa ni. Dulu apa yang PAS kata kat UMNOdah patah balik kat depa. Dulu kata PAS, UMNO kafir sebab join dgn MCA/MIC, la ni PAS pun dah kafir jugak. Dulu hina pemimpin UMNO kaki pompuan, la ni dah lantik Timb Presiden yg pernah kena tangkap khalwat, walau pun mahkamah Kelantan bagi lepaih. Tapi yg pasti Mat Sabu ni tak akan bertanding PRU13 di tempat kelahirannya Tasek Gelugor, sebab ramai org tahu cerita sebenarnya

    ReplyDelete
  8. Mummy ni jealouslah tu, pasai tak dak orang famous teringin kat dia. habis dia selongkaq kisah khalwat orang walaupun kes tu dibuang mahkamah dan dia tidak disabitkan kesalahannya. Tak elok la macam tu mummy. Dapat dosa kering!

    sri hartamas

    ReplyDelete
  9. Disni aku akan kisahkan apa yg akan bakal berlaku di atas moto BERKEBAJIKAN, 1.Rakyat di bawah pemerintahan PR sudah boleh mula menyatakan dan meminta apa yg dikehendaki oleh mereka, penambahan subsidi minyak,gula, tepung dan lain2 barang terkawal oleh kerajaan negeri Pakatan Rakyat setelah subsidi diberi oleh kerajaan BN maknanya di setiap negeri pakatan Rakyat akan mendapat harga yg murah dengan penambahan tersebut, cthnya:minyak Ron 95 RM1.90 maka negeri Pakatan Rakyat harus menambah RM0.20 bagi setiap liter maka harga akan manjdai RM1.70 seliter. 2. Kewujudan Biasiswa tambahan dari kerajaan negeri untuk pelajar2 yg belajar di luar negeri dgn kenaikan 20% dari peruntukkan biasa. 3. Subsidi eletrik ditambah sebanyak RM0.30 setiap bayaran bil bermula dari RM 10 dan seterusnya, 4. Tol di setiap sempadan masuk ke negeri2 di bawah PR akan disubsidikan sebanyak RM0.20 bagi setiap 1 KM. 5. Penambahan pencen anggota kakitangan awam di negeri2 pemerintahan PR sebanyak RM 200 ke atas pencen yg sedia ada 6. Tanah2 rezab dapat diusahakan oleh bumiputera sehingga 5 thn sebelum ditukar kepada hak milik si pengusaha tanah tersebut 7. Cukai tanah dikurangkan sebanyak 15% 8. Bagi Ibu2 Tunggal dan OKU yg brdaftar akan dibayar elaun sara diri RM300 tidak termasuk bantuan kebajikan masyarakat kiranya ada yg mendapat bantuan tersebut 9. Rakyat akan mendapat subsidi bantuan bagi setiap penyakit2 kronik sebanyak RM 10 ke atas bayaran di hospital swasta setiap rm100 10. Setiap rumah2 orang2 tua atau anak2 yatim dikecualikan membayar bil2 eletrik dan air… INI BARU DIKATAKAN DASAR BERKEBAJIKAN di harap semua rakyat dapat meluahkan terus kepada pemimpin atasan melalui wakil2 rakyat PR

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.