Sunday, February 12, 2012

PAS Kedah bunuh parasit

PAS Kedah berdiri teguh di belakang MB Ustaz Azizan Razak dan memberi amaran kepada pemimpin pusat PKR supaya tidak mencampuri urusan dalaman Kerajaan PAS Kedah di dalam beberapa isu terkini di negeri Kedah khasnya isu AUKU 1971.

Nampaknya PAS Kedah telah berjaya menghidu parasit PKR yang mula menggerodak sedikit demi sedikit dan akan membangkai jika tidak dibunuh seperti apa yang berlaku di Selangor.

Ternyata walaupun Hasan Ali belum memulakan ‘roadshow’nya di Kedah tetapi mesejnya lebih awal sampai dan PAS pusat tidak harus memperkecilkan pengaruh Hasan Ali yang ikhlas mendedahkan pekong PAS kepada rakyat sejagat.

Kerja-kerja kotor parasit ini termasuk mendesak Ustaz Azizan melepaskan jawatan MB Kedah dengan berbagai cara halus termasuk menyentuh kesihatan Ustaz Azizan tak ubah seperti cacing kerawit menggerobek ponggong.

Apa yang lebih menarik lagi PKR Kedah melalui Pengerusinya Datuk Wan Salleh Wan Isa dengan pendirian yang tegas menyatakan kepada media sokongan kepada Ustaz Azizan dan mereka tidak langsung terbabit dalam konspirasi mahu menyinggkirkan Ustaz Azizan.

Apa juga kemelut dalaman pembangkang di Kedah ia masih tidak menguntungkan BN dan UMNO untuk kembali menawan Kedah kerana konflik dalaman UMNO masih membengkak. Golongan muda masih terpisah jauh dengan UMNO kerana Pemuda-Pemuda UMNO sedang mencanak gila untuk menjadi calun manakala pendekatan isu-isu anak muda masih dalam fantasi.

Kata seorang pemuda kepada MR “Sampai bila tugas kami dalam pilihanraya hanya layak untuk menggantung poster?”

No comments:

Post a Comment

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.