Friday, July 20, 2012

Salam pilihanraya dari Zahid Hamidi di atas motor BESAR

Ahmad Zahid menyempurnakan majlis penutup konvoi motosikal kuasa tinggi di Litar Datuk Sagor, Kampung Gajah, semalam. Foto Bernama

Dalam Berita Harian 20/7/2012 muka surat 15 memaparkan Menteri Pertahanan yang juga Ahli Parlimen Bagan Datuk menunggang motor BESAR berkuasa  kuda tinggi. Ini bukanlah Simbol kemewahan yang terlampau tetapi adalah konvoi mendekati rakyat, berjiwa rakyat dan kasih kepada rakyat.

Rakyat harus faham ini adalah kebiasaan 'big boys toy' atau mainan orang-orang besar kerana pemimpin harus diberi ruang untuk beriadah kerana kusut dengan masaalah dan kerenah rakyat jelata.Kalau tak mau pemimpin kusut rakyat mestilah jangan buat masaalah kepada pemimpin.

Rakyat harus undi Barisan Nasional jangan undi individu. Undilah parti jangan kira siapa calunnya seperti kata Tun Mahathir  Johari tidak begitu suka saya, saya juga tidak begitu suka dia, tetapi sekiranya dia dipilih untuk bertanding dalam pilihan raya kelak, saya tetap akan mengundinya.

No comments:

Post a Comment

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.