Sunday, August 25, 2013

ULAR TEDUNG PAGUT (PATUK) ANU.

Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri P.Waytha Moorthy mempersoalkan penjelasan polis bagaimana lima penjenayah yang ditembak mati di Pulau Pinang baru-baru ini. Kelima-lima penjenayah tersebut terbunuh dalam insiden tembak menembak dengan polis. 
Waytha Moorthy pula tidak percaya berlaku tembak menembak antara pasukan polis dengan suspek, sebaliknya mengesyaki mereka ditembak pada jarak dekat. 
Kini sudah terang lagi bersuluh dan nyatalah pelantikan Waytha Moorthy di dalam kerajaan oleh Najib ibarat memelihara ular tedung senduk di dalam kain sarung yang dipakai nya.
Maaf posting MR kali ini agak pendek kerana letih dengan berita keselamatan negara. Malah rumah MR juga telah dimasuki pencuri dan dua laptop telah hilang.

6 comments:

  1. Salam.

    sabar ek. setiap yg berlaku ada hikmahnya.
    laptop boleh dibeli, nyawa tiada ganti.

    ReplyDelete
  2. MR.
    Bila anggota polis kena tembak dia tak kata apa pun.begitu juga bila orang awam kena tembak mati dia senyap je pun.
    Silap DS Najib lantik magkok hayun ini.
    Kalau dah dasar anti kerajaan berada dalam kerajaan pun jadi musuh dalam selimut.
    DS Najib banyak buat kesilapan dan percaturan politiknya.
    Banyak makan diri dia dan kerajaan.

    ReplyDelete
  3. Ular patuk telok Najib, dia sengeh saja.

    ReplyDelete
  4. Jumpa ular tedung sama Moorty...ketuk itu Moorty punya kapla dulu...... Padan muka Najib .... bangang sangat lantik Keling hipokrit tu sedangkan masyarakat India sendiri sudah tidak percayakan dia lagi ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lah ketuk kepala Moorty tu, kasihan dia. Yang patut kena ketuk dulu si pulan yang lantik dia lah.

      Delete
  5. Ambil perompak jadi pengawal bank...ambil pengganas jagi pengawal peribadi....ambil harimau jaga kambing.....ambil pembangkang jaga file sulit kerajaan......tahniah Najib Ah Goh...anda seorang PM yang hebat...lantik bukan Islam jaga masjid dan quran..lantik padri jaga kali Allah....

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.