Sunday, July 20, 2014

SAKSIKAN KEKUATAN BUK-M2 YANG MENEMBAK MH17.

Malaysia dirundung duka lagi. Kedukaan kehilangan pesawat MAS MH370 yang masih belum hilang kini ditambah lagi dengan kehancuran pesawat MAS MH17 yang ditembak junam dengan "BUK-M2 surface-to-air missile" oleh puak militant pemisah pro Russia berdekatan kampung Grabovo, timur Ukraine. 
Seramai 298 passengers yang tidak ada kena mengena dengan pergolakan di Ukraine telah terkorban. Jika MH370 hilang entah ke mana lautan, ghaib tanpa kesan serpihan waima sebiji sawi sekali pun. Kini MH17 pula ditembak hancur sehingga mayat-mayat bergelimpangan di udara seperti hujan menurut lapuran Reuters "Bodies Rained Down On Ukraine Village After Plane Disaster".
Untuk sedikit pengetahuan di bawah ialah video dari Youtube bagaimana fungsi dan kekuatan "BUK-M2 surface-to-air missile" yang telah menembak jatuh MH17 tanpa perikemanusiaan. 
 
END.


No comments:

Post a Comment

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.