Thursday, December 18, 2008

PAS bijak mendahului UMNO dan BN

PAS Dapatkan Pandangan Penulis Blog Tentukan Calon
By: Ramjit-->
KUALA TERENGGANU, 17 Dis (Bernama) -- PAS akan menilai pandangan daripada pelbagai pihak termasuk penulis blog sebelum menentukan calon untuk bertanding pada pilihan raya umum, 17 Jan depan.Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata pemilihan calon yang benar-benar sesuai, adalah faktor yang paling penting dalam usaha mereka merampas kerusi tersebut daripada Barisan Nasional (BN)."Kita akan lihat semua termasuk pandangan daripada penulis blog, malah surat layang juga kita akan lihat sebelum menentukan calon," katanya ketika ditemui di luar dewan selepas hari ketiga sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Terengganu ke-12, di Wisma Darul Iman di sini hari ini.
Bernama.

KOMEN :
Nampaknya PAS telah mendahului UMNO dan BN di dalam strategi menawan pengundi. UMNO masih terkial-kial mencari calun. Mungkin Haji Hadi sedar akan kekuatan bloggers walaupun keputusan memilih calun nanti bukan dari pandangan bloggers yang sebenarnya. Seharusnya bloggers kena bijak menilai dan jangan termakan pancing Haji Hadi ini.

2 comments:

  1. khidmat kesihatan terbaik hanya pada yang mampu. Yang tak mampu, mampus!

    ReplyDelete
  2. parti pembangkang lebih peka dari umno dan bn. pemimpin umno dan bn besar kepala dan enggan mendengar pendapat rakyat. saya rasa prkpo36 nanti bn akan kalah

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.