Saturday, December 18, 2010

Taib Mahmud berkahwin gadis Lebanon

Perhubungan dengan Dian P Ramlee hanyalah gossip
Berita kencang yang membawa khabar bahawa Ketua Menteri Serawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud, 74, dikatakan telah mengangkat nikah dengan seorang wanita Arab dipercayai dari Lebanon berusia 30-an sudah pastinya akan mengembirakan rakyat Serawak.

Ini kerana bukan sahaja sebuah mesjid terbina tetapi Ketua Menteri mereka tidak lagi didakap kesepian dan kedinginan malam yang sering menikam kalbu.

Faktor usia, kemampuan  dan kekuatan bukan menjadi halangan kerana Serawak merupakan pengeluar utama "gambir" dari hutan Borneo tropika di dunia.

Ramai yang mengatakan kekuatan lelaki terletak pada kekuatan isteri, kalau isterinya muda dan jelita walaupun usia agak lewat tetapi jiwanya secara automatik akan menjadi cergas dan cerdas.

Dalam lain perkataan mineral dan vitamin yang disajikan isteri muda akan menjadi lonjakkan untuk beliau kekal dan meneruskan perjuangan sebagai Ketua Menteri Serawak selagi minda mampu mengenali bulan dan matahari.

SELAMAT PENGANTIN BARU.

2 comments:

  1. untung aih depa ada duit.
    nak bini muda bila2 pun dapat.
    pompuan umoq 20an pun bolih jatuh cinta dengan yg umoq 70 asaikan banyak duit.
    teringin jiga nak dapat bini baghu,tapi apa daya..dok motong getah 2 relong,beghapa duit sangat nk dapat.getah mahai pun tak guna,ari2 ujan.
    ada duit semua jadi..
    pasai tu ramai yang punya kuasa dok tibai sana sini cari projek buat duit.
    berebut tempat dalam politik pasai nak cari duit.
    banyak duit senang dapat bini lawa.
    inilah namanya....MELAYU...
    duit...duit.....bu***....bu***..tak dapat dipisahkan bila banyak duit.

    ReplyDelete
  2. Seronok juga jadi orang besar dan ada jawartan.Wang sudah tentu ada.Pulun pulun Pak yet.Semoga cepat menimang cahaya mata.Selamat pengantin baru.Dah pi kurusu kahwin je.Jangan lupa hafal balik niat mandi wajib.Takut terlupa pasai lama tinggal.Gitulah bila ada wang .Ternama pula gadis mana pun nak.Kalau tak ada pe siapa pun tak mahu.Pada anak muda kerja kuatlah untok menjadi kaya,capai jawatan tinggi cuma jangan rasuah dan buat kerja salah je.Selamat maju jaya Pak Yet kita.Rajin usaha cepat dapat cahaya matA.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.