Sunday, June 21, 2009

Selamat Hari Bapa

Bapa Kemerdekaan

3 comments:

  1. SELAMAT HARI BAPA KEPADA TUN DR.MAHATHIR. Semoga terus menjadi rujukan kepada sesiapa jua yg menerajui negara selepas era Tun . Idea dan jangkawan pemikirannya luar biasa, kehebatan daya fikirnya membuka mata dan diakui mesyarakat dunia...sebilangan besar rakyat malaysia bangga memiliki manusia hebat bergelar Tun.M. & SELAMAT HARI BAPA KEPADA SEMUA PM SEBELUM DAN SELEPAS ERA TUN.M.

    ReplyDelete
  2. Adakah hari bapa (dan juga hari ibu) disebut dalam Al-Quran dan Hadith dan merupakan amalan orang Islam? Setahu saya, tiada hari bapa dan hari ibu dalam Islam. Dalam Islam, SETIAP HARI adalah hari ibu/bapa. SETIAP HARI kita wajib menyayangi, mengingati, menghormati dan mentaati ibu bapa kita. Kalau nak ikut logik pun, mengapa mesti kita tunggu hari ibu/bapa untuk mengingati mereka? Sekadar mengingat-ingatkan..... Kalau saya silap, harap maaf.

    ReplyDelete
  3. Apa yang hebat sangat DR M tu yang peng...dgn pak lah pun tak belaga angin..la ni one malysia pun tak belaga angin..semua tak kena ..dia ja pandai..
    zaman dah berubah..dulu masa dia PM boleh la ramai penjilat dan pencacai dok angguk..la ni PM one malaysia..penjilat dan pencacai bukan nak pandang sangat DR m..

    aku tak lupa kata dr m..ada duit kena belanja..baru ekonomi berkembang..la ni berkembang sungguh ..hutang menimbun..perojek tersadai..jambatan bengkok senyap..koridor senyap.kilang2 banyak yang tutup..perojek lain semua mula menurun..belanja la mana yang ada...minyak nak naik balik..tahniah UBN..

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.