Thursday, March 24, 2011

Tayangkan Video Sex terkini di pawagam utama supaya rakyat dapat melihat siapa pelakonnya

Ahli Parlimen Kelana Jaya, Loh Gwo Burne dan Presiden Gerakan Anti Pendakwaan Terpilih (Gapet), Khairul Anwar Othman elah membuat lapuran Polis terhadap trio 'Datuk T' atas kesalahan membuat tayangan serta menyimpan rakaman video lucah di Seri Carcosa Negara Isnin lalu.

Laporan tersebut menuntut bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik; ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan Bendahari Perkasa, Datuk Shuib Lazim ditangkap kerana kesalahan menyimpan dan mempamerkan rakaman video lucah.

Hakikatnya mereka telah mengakui bahawa video tersebut memang lucah walaupun mereka sendiri belum melihat sejauh mana kelucahan pelakon video tersebut kerana video tersebut masih lagi berada dalam tangan trio “Datuk T”.

Apa yang mereka harus lakukan ialah mendesak pihak berkuasa di bawah mana-mana peruntukan undang-undang negara ini supaya video tersebut ditayangkan secara meluas di RTM, TV3 atau Astro untuk memastikan memang video tersebut lucah yang melampau.

Atau mungkin jika kelucahannya keterlaluan sehingga 21sx keatas ianya hanya perlu ditayangan kepada orrng-orang dewasa di pawagam-pawagam utama bandar-bandar besar Negara ini.

Biar rakyat sendiri menilai sejauhmana hebatnya aksi pelakon video tersebut sehingga ia boleh dicalunkan di dalam kategori anugerah Pelakon Lelaki Terbaik abad ini mengalahkan pelakon Hollywood Tom Cruise you...

14 comments:

  1. badang said......

    saya sangat setuju, buat ja roadshow tayangan dimana2 tempat tertutup diseluruh negara khas untuk rakyat yang boleh mengundi dlm pilihanraya, buka pada org ramai tengok,sesiapa nak tengok boleh datang, sesiapa tak mau tengok tak apa, bukan paksaan, padan muka depa pandai dok buat sgt kerja pelbagai aksi dgn pelacur cina tu,
    hai mcmana pula dgn kedah selatan.....ada baguzzz ke?
    syabas kpd pendedahan ini.......

    ReplyDelete
  2. MR cadangan itu elok juga.Tapi kalau nak lebih berkesan secara mendalam bukan setakat tayang di pawagam sahaja.Lebih adil di buat tayangan wayang pacak secara percuma dan terbuka diatas padang awam biar semua manusia dapat tengok dengan jelas dan lebih dekat.zaman kini tak perlu selindung lagi atau sorok-sorok.Kemudian pelajaran sex pun tak perlulah diajar lagi pada sekolah.Buat road show tayang perdana.Kalau tak ada padang tayang di tengah bendang.Kalau bendang pun tak ada tayang didalam kebun getah atau dikebun kelapa sawit.Ha itu dia baru gamat betul politik melayu di malaysia.Apa kata MR setuju cadangan yang nampak macam kartun ini.

    ReplyDelete
  3. Mummy,ini adalah filem lucah mummy oii,bukannya filem kak limah balik rumah yang boleh ditayangkan kepada umum,nanti dispin pula oleh puak Hampas menuduh kerajaan menghalalkan tayangan filem lucah pulak ....fikir-fikirkanlah. Samada pelakunnya adalah sipolan atau sianu ataupun sesiapa sahaja atau cuma rekaan dan fitnah...kebenaran pasti akan timbul suatu hari nanti

    ReplyDelete
  4. Tak guna tayangkan kepada khalayak umum kerana mutu, persembahan dan lakon layarnya(perut buncit atau buroi pasti tidak berkualiti. Sutradaranya bukan orang yang ada nilai aestetik, kreativiti dan mutu resolusinyapun pasti tidak berstandard.
    Soalnya kenapa pemerintah tak mau tangkap dan caj orang yang menanyangkan video'lucah' pariah ini? Kenapa mereka ada kekebalan?
    Kedua kenapa UMNO dah bangkrap, tandus idea nak jatuhkan AI sampai modus operandinya dah tak ada kelas langsung?
    AI dituduh agen Yahudi, agen AS, pengkhiat negara, peliwat, main depan belakang, tapi semua tak jalan kecuali bagi macik di FELDA sana.
    UMNO dah beri kita kelas seks berkesan kerana istilah seperti liwat, dubur,jubur, air mani, main belakang/depan, rektum, bulu kote dan banyak lagi sudah diketahui dan mudah dibaca oleh anak-anak kita.
    Kita mesti desak pemerintah stop this nonsense! Tak bertamadun dan betul-betul low kelas dan menjijikkan.

    ReplyDelete
  5. Karutlah mummy punya idea ni. temgol tukang dedah, Rahim Thamby Chik pun orang dah meluat, teringat kerakusan dan ketagihan seksnya. Nasib dia baik saja, tak kena pendakwaan.

    sri hartamas

    ReplyDelete
  6. sokong paklongleh...
    kalu tayang kat padang sekolah lagi baguih.
    biarq ghamai rakrat dapat tengok dan dapat mengesahkan siapa pelakon utama video tu.
    kita mencari kebenaran..
    lepaih buat tayangan,buat pulak pungutan suara..
    biar rakyat yang menentukan.
    pakatan kata polis konpirasi,mahkamah tidak adil..semua yang tak memihak pada depa dikatakan tak betoi.
    la ni biarq rakyat saja yang menilai.
    buat tayangan kat wayang pacak dikampong2.tapi lepaih 12tgh malam la..
    budak2 dah tidorq..lepaih tengok kita balik dan sambong lakonan kat ghumah pulak.
    nak motong pun tak bolih..la ni kat kedah hujan tak berenti dah seminggu.

    paklongchin

    ReplyDelete
  7. Di mana akhlak mu? Apa agama mu? Cadangan kau tu hanya boleh datang dari otak Melayu pariah yang bertopengkan agama Islam.
    Orang Melayu tulen yang beragama Islam tak terfikir nak aibkan seseorang Melayu yang lain walaupun dikatakan benar cara bagini.
    Pariah, Mamak ke syaitan, kau?

    ReplyDelete
  8. bahlol punya mumy..
    akai mana? letak kat bontot ka nak suruh orang tayang filem lucah dlm panggung..

    kalo mumy dah biasa tgk filem lucah mintak depa sent private kat mumy sorang dah la!

    ReplyDelete
  9. jgnmarah said..........

    tak payah dok bela si pelakun video perbagai aksi sex tu la,kalau dah dia main belakang ke, main depan ke, kaki atas ke atau pusing mcm anjing ke, yang kita dok susah hati tu apa pasal,jgn bersekongkol dgn penzina dan peliwat....haram,ALLAH LAKNAT, lagi best tu pasal kita dgr kata org dia ni minat sangat nak jadi perdana menteri malaysia, jadi elok sangatlah semua rakyat malaysia dan dunia,umat islam malaysia dan dunia tahu perkara yang sebenar-benarnya,tubuh saja SURUHANJAYA BEBAS, jemput pakar2 forensik dari seluruh dunia supaya sahkan pelakon dlm video tu samada kwn baik teman ke,paklongcin ke,atau anonymous ke, tak payah kita do kalut,
    lps tu saya setuju paklongchin tayang saja pada orang ramai yang nak pi undi dia nak jdi PM.........

    ReplyDelete
  10. Sokong, jom kita pulak buat REFORMASI kat juak2 reformasi ni...hahaha.....ANUwar dah kantoi.....

    ReplyDelete
  11. kenapa nak tayang kat panggung,tayang jer kat tv-tv kat malaysia,supaya semuanya jadi penonton video lucah........kalau nak aibkan orang dah tak fikir ah dosa pahala...nilah kalau hidup hanya kerana dunia tak fikirkan akhirat

    ReplyDelete
  12. bagus jugak saranan mummy rokiah nih. saya sokong 110%. "saya mesti pilihhhhh". sama2 kita nonton, pastu sama2 pakat menabung "pahala" sambil dicatat malaikat raqib atid, sambil2 tu, bleh le 'pelakon porno', datok eskay, rahim thamby chik, sama2 kumpul saham "pahala" beribu2 lemon sebab bagi tayang filem free.... yahooooooooooooooo.....

    ReplyDelete
  13. "Seharusnya kita lebih malu pada diri kita sendiri kerana tidak beradab dan bersantun. Barang diingat yang lebih takut janganlah kepada manusia tetapi takutlah kepada Allah A'zzawajalla yang maha mengetahui, maha melihat, maha mendengar, yang tidak tidur dan yang tidak mati."
    Kenyataan MR ini menunjukkan keperibadian muslim/muslimah yg berakhlak tinggi, tp realitinya mencadangkan video lucah ditayangkan di pawagam, RTM, TV3, dll utk mengaibkan sesama muslim samada sipitol itu bersalah atau sebaliknya,..sungguh memalukan, inikah modal insan YG dibanggakan oleh rakyat Malaysia dan muslim amnya???

    ReplyDelete
  14. Aku pernah dengar ceramah Mat Sabu di Kupang, beliau dengan penoh semangat mendedahkan hal Anuar dan beliaulah orang pertama dari parti PAS yang menggelar Anuar dengan gelaran Anuar AlJuburi, Apa nama nya tu? adakah itu tak dikira mendedah Aib orang?.

    Baik, kita tengok pulak, selepas Anuar dipecat dari UMNO, Mat sabu terus buat U'turn 360 bersekonkol pulak dengan Anuar, Apa namanya tu?

    Mungkin dalam hati Mat Sabu berkata "kita adalah dari spesis yang serupa"

    Paklonglai.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.