Thursday, June 9, 2011

Tu dia....di Kota Bharu

A SUPERMARKET carpark in Kota Baru, Malaysia, has turned into a meeting point for couples to have sex during their lunch break, reported Harian Metro.

The couples need only pay RM2 (S$0.82) per entry and they usually arrive in separate vehicles to avoid being spotted by acquaintances before engaging in sexual acts inside their cars in dimly-lit areas of the carpark.

Supermarket workers could view what was going on through CCTVs installed at strategic spots in the carpark.

'I have seen couples having sex in their cars,' a source said. -- THE STAR/ANN

7 comments:

  1. kalu kt sane buat x pe la mummy..sbb drang kalu pangkah PAS, masuk syurga..tp skang x tau bole ke x..pasal dh Islam sgt..skang drang Liberal..hehe

    ReplyDelete
  2. nama pun dah tuka KELANTAN SERAMBI TOKONG....yg berdiri adaa..yg mengiring adaa..macam adaa !

    ReplyDelete
  3. Tak habis-habis cerita pasangan baik yang halal mahupun yang haram buat projek seks sana sini, memalukan Madey kerana katanya pada 2001 M'sia dah negara Islam. Kalu betoi-betoi Islam perkara seperti ini pun boleh berlaku, kerana tiada siapa boleh tahan jika tarikan seks antara dua insan jantan/wanita dah naik/sudah mari tak boleh tahan. Ayat Quran/hadis/ ajaran moral tidak berkesan langsung dan kini orang dikatakan 'warak' pun buat kerja ini. Siapa nak disalahkan? Didikan ibu bapa tidak berkesan? Akidah pasangan yang terbabit itu nipis? Tiada ajaran agama yang mencukupi? Isteri tak beri khidmat pelacur kelas pertama? Sulit nak cari puncanya.Semua yang'bebas' suka seks seperti semua orang suka makan, cuma seks tidak diizinkan berlaku secara terang-terang sehingga ada jk pencegah maksiat atau cctv dapat mengesan mereka. Sesetengah tempat barat ada kawasan bugil bagi awam, bebas bergaul tapi soal seks tidak begitu meletup kecuali yang terkait dengan orang ternama. Sulit nak cari punca sebenar kenapa hal-hal seks banal tetapi boleh menghairahkan pasangan boleh berlaku dalam negara kita yang terkenal dengan adat susila Timur.

    ReplyDelete
  4. Ek ele macam tempat lain takde kejadian,kalau ya pun nak mengutuk Pas cari lah perkara yang penting sikit,baru ada class gitu.

    ReplyDelete
  5. Kalau posting ni bertujuan untuk menyalahkan PAS yg memerintah Kelantan, maka saya merasakan bahawa penulis tidak melihat secara global dgn hanya berpandukan kepada paparan oleh Harian Metro yg terkenal dengan headline yang sensasi bagi melariskan jualan akhbar yg banyak iklan dari berita.

    Jika dilihat di negeri-negeri lain, maksiat rasanya lebih berleluasa seperti yg dipaparkan di dalam Buletin 1:30 setiap hari Sabtu & Ahad. Malah dlm 999 dan juga 360 pun kekadang ada. Tapi tidak mendapat liputan meluas di alam blog.

    Sbb itu tidak hairan untuk mendapat rating yg tinggi, blog-blog cuba memaparkan soal seks di dalam posting mereka. Dicampur dengan unsur-unsur ghairah di dalam TV, tidak hairanlah kalau adat susila Timur dilupakan kerana dah menjadi norms bahawa sekiranya tiada aspek keghairahan maka tiada kelas sesorang itu terutama golongan artis yg menjadi idola golongan muda terutama meLAYU.

    ReplyDelete
  6. sayang..bla bca komen yg terdhulu..nmpak jahil..knpa di'hi-light'kn PAS klantan..zman Khalifah Umar tdapat mnusia yg mnum arak..dan adakah kita boleh tafsirkan bhawa Umar r.a dan pimpinan baginda tu jahil dan liberal..??xislamik..??dan sy lihat bhwa PAS byk mngadakan kempen2 dan enakmen2 syariah blandaskan ISLAM..bdanding dgn opposite..sedih dengan umat ISLAM yg jahil..

    ReplyDelete
  7. sayang..bla bca komen yg terdhulu..nmpak jahil..knpa di'hi-light'kn PAS klantan..zman Khalifah Umar tdapat mnusia yg mnum arak..dan adakah kita boleh tafsirkan bhawa Umar r.a dan pimpinan baginda tu jahil dan liberal..??xislamik..??dan sy lihat bhwa PAS byk mngadakan kempen2 dan enakmen2 syariah blandaskan ISLAM..bdanding dgn opposite..sedih dengan umat ISLAM yg jahil..

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.