Tuesday, April 13, 2010

Dr Pornthip diganggu roh Teoh Beng Hock

Pakar patologi dari Thailand, Dr. Pornthip Rojanasunand takut memberi keterangan dalam inkues mendiang Teoh Beng Hock pada 20 April ini bukan kerana menerima 'tekanan politik' daripada kerajaan Malaysia tetapi beliau sedang dihantui oleh roh Teoh Beng Hock yang tidak tenang di dalam kubor.

Roh Teoh Beng Hock diganggu oleh Dr Pornthip kerana bahana Dr Pornthip lah yang membuat kubor Teoh Beng Hock terpakasa dikorek semula. Ini membuatkan roh Teoh Beng Hock tidak tenteram sejak tarikh beliau membunuh diri sehingga ke hari ini.

Dongeng laman web pembangkang yang menyatakan konon menerima maklumat daripada Kementerian Luar Thailand bahawa Dr. Pornthip akan menghadapi masalah sekiranya datang ke Malaysia termasuk kemungkinan dihalang memasuki negara ini adalah cerita rekaan semata-mata seperti cerita hantu.

Mungkin Menteri Dalam Negeri Hishamudin dan KPN Tan Seri Musa Hassan perlu mendapatkan khidmat bomoh Siam untuk mengawal roh Teoh Beng Hock supaya tidak mengganggu Dr Pornthip, Lim Kit Siang dan Gobind Singh Deo.

4 comments:

  1. Salam MR

    Teringat saya pada cerita2 hantu cina yang berjalan sebelum dikebumikan...hantu kelakar yang jalan terlompat2...Apa-apa pun saya dari mula memang tak percaya pun kepakaran Dr. Porn tu...Rasa saya doktor2 kita lagi hebat dari dia. Tenguk dari rupa dan pakaian pun fail kalau nak dikatakan hebat sangat. Sekarang ni statement yang dia keluarkan dulu dah tersekat kat kerongkong dia sebab tu takut nak datang sebab menipu....

    ReplyDelete
  2. Dah la mendiang mati dalam keadaan begitu, digali pulak kubur dia sekali lagi...

    Siapa2 yang duk ambil kesempatan main politik kat sini, termasuk keluarga dia.. AWAS..

    Hal hal roh ni semua jangan dipermainkan..Satni duk dalam Parliamen tak pasai2 kena serang histeria.

    Bota

    ReplyDelete
  3. Udah udah la buat kerja kotor tu mummy oiii..

    Tbh mati terjun ka ? di tolak ka ? mesti ada sebab..SPRM takut pasai pa ?..yang nak panggil bomoh siam tu aku tak heran ..kerana kalau bab bomoh siam ka , indon ka , hindu ka ..memang kesukaan umno.. pasai bomoh tahyul umno ubn dah jadi darah daging tak dapat di pisah kan..

    siapa yang kena kerat 18 ..ingat lagi kan ? mona pendi , ayah pin pun umno ...

    umno masih tertingal bas..sampai bila pun melayu umno tak akan sedar untuk kembali pada fitrah agama.. apa nak buat..melayu umno amat sayang kan kuasa bangsa walaupun seinci demi seinci tanah tergadai..maruah tercalar.

    ReplyDelete
  4. yang aku pelik, teoh beng hock tu saksi SPRM..SPRM nak kumpul bukti daripada dia..apsal plak sprm nak bunuh TBH..sumber maklumat dan ada bahan2 bukti.
    dah tu plak org kata kelibat TBH selalu berlegar2 kat plaza masalam..
    aku hari2 balik keje kul 9.30 malam..kadang2 pukul 11 mlm sebab nak tunggu bini aku abis kerje kat giant bwh..ofis aku atas sket dari SPRM..tak penah nampak apa2 pun..
    teori yang aku nak bagi ni mungkin TBH mengantuk..kat tingkap SPRM mesti sama ngan ofis aku, tingkap takde jeriji, org boleh duduk kat tingkap tu.aku selalu duduk kat tingkap sambil isap rokok, senang asap rokok nak kluar tingkap..kalau tak hati2 memang boleh jatuh..so aku rasa benghock mengantuk cuba nak duduk kat tingkap tu..tapi sbb dia first time datang jumpa tingkap mcm tu, dah tu mlm plak tu..tejatuh plak dia.
    sebenarnya benda ni mudah..tapi bila dipolitikkan, jadi haram jadah ..

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.