Friday, June 24, 2011

Datuk T di aniaya, kita tunggu episode seterusnya

Dua pakar dari Amerika Syarikat telah mengesahkan rakaman video seks yang ditayangkan oleh ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim adalah tulen dan tidak ada sebarang ”tampering” (diubah-ubah) dan ”superimpose” (gambar ditindih) dilakukan.

Pakar-pakar daripada Dartmouth College, Hanover, New Hampshire itu, juga mengesahkan bahawa lelaki yang melakukan seks dengan seorang wanita dalam video itu adalah serupa dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Perkara itu terkandung dalam fakta kes yang dibacakan di Mahkamah Majistret di sini hari ini setelah Shazryl dan Shuib mengaku bersalah terhadap pertuduhan menayangkan secara terbuka adegan lucah iaitu hubungan seks antara lelaki dan perempuan. (Utusan)

Ternyatalah apa yang Datuk T tayangkan itu bukanlah video palsu atau rekaan Cuma kesalahan Datuk T ialah apabila mereka menayang video itu kepada segelintir wartawan sahaja.

Jika inilah hukumannya adalah lebih berbaloi jikalau Datuk T menayang video ini di pawagam-pawagam utama negara ini kerana yang sudah pasti akan menempa pulangan jutaan ringgit hasil jualan tiket.

Begitu jugalah kepada pelakon video ini, adalah lebih baik jika semasa beraksi beliau memakai cermin mata hitam supaya pihak pakar dari Dartmouth College tidak dapat mengesan siapa pelakonnya yang handal itu.

Apa pun sama-samalah kita tunggu episode seterusnya yang berjodol “Apa nak jadi?”

12 comments:

  1. Salam. Mana penyokong pembangkang nak percaya? Mereka tu dah beku otaknya. Sebab tu sanggup pulak tanya pelakon tu tulen ka?

    ReplyDelete
  2. AKU NAK TANYA EH.KONON2 AKU TERJUMPA BUKTI RAKAMAN VIDEO SEX SEORANG ORANG BESAR2 NEGARA ATAU PUN TAK KISAHLAH PENYANYI KE,PELAKON KE, PENYANGAK KE..LALU AKU TUNJUKKAN VIDEO TU PADA ORANG ORANG TERTENTU YANG BOLEH DIPERCAYAI HANYA UNTUK MENGENAL PASTI PELAKON TERSEBUT DAN BUKAN UNTUK MEMALUKAN ATAU MENJATUHKANNYA.AKU BOLEH DI HADAPKAN KE MAHKAMAH JUGA KE?INI CONTOH JE..

    ReplyDelete
  3. SALAM

    VIDEO MEMANG TULEN, TAPI PEMBUAT FILEM INI MUNGKIN UPAH ORANG UNTUK MENYAMAR SEBAGAI ANWAR, SEKARANG BUKAN SUSAH SANGAT NAK BUAT WAJAH SESEORANG SERUPA DENGAN ORANG SEBENAR. KEPAKARAN DALAM FILEM DAN SOLEKAN BOLEH UBAH SESIAPA SAJA DENGAN KEPAKARAN TUKANG SOLEK.

    MUNGKIN KALAU NAK SOLEK TUAN SEPERTI PELAKON LUCAH PUN BOLEH.

    OLEH ITU VIDEO LUCAH INI ADALAH AUTA PUAK2 PUAKA YANG DAH TAK ADA CARA LAIN UNTUK MENJATUHKAN MUSUH POLITIK MEREKA.

    SEKIAN, WASSALAM

    ReplyDelete
  4. konspirasi......semoga anwar dilindungi oleh yang maha esa dari fitnah ini....

    ReplyDelete
  5. actor adalah rahim tambi chik sendiri yg telah di makeup..lambat laun terbongkar juga

    ReplyDelete
  6. Tak guna le cerita pakar ni dan pakar tu.

    Ada 2 saksi yang paling pakar iaitu Zizah dan China Doll tu.

    Mana pi China Doll tu? PDRM tidur ke? Ada gambar dah jelas muka dan badan. Tak kan tak dapat cari?

    Perempuan tak macam lelaki mudah lupa perkara macam ni, tau tak?

    Cuma 2 orang je yang boleh tutup kes macam ni seperti filem "Mission Impossible" dan "The 3 Stooges".

    ReplyDelete
  7. Sebut ja pakar2 dari mana2... Org ramai pun percaya ... Bagus lah tu ... Jadi lah pak pandir yg mengikut Dan percaya bulat2 cerita yg entah betul entah tidak...dan tak de hujung pangkal...

    ReplyDelete
  8. China Doll tu sebagai saksi amat penting untuk kes ni. Tak kan boleh lupa pelanggan yang pakai jam Omega yang mahal dan branded, dan dilaporkan dicurinya. Diberitakan China Doll tu juga pelajar kolej swasta. Tak kan tak tengok tv dan baca suratkhabar. Orang ternama macam Anwar siapa tak kenal kalau jadi pelanggan.

    Dalam video seks tu ada adegan China Doll tu bercakap kepada Eskay. Cuba baca apa yang diperkatakan kepada Eskay! Kalau tak silap lebih kurang ada sebut "Ada kamera kat bilik air"

    ReplyDelete
  9. 99.99% cuma perut dan tetek aje tak sama 0.01%. Hehehehe......

    ReplyDelete
  10. Senang je yang boleh jadi saksi, betul atau tidak si nuar yang dalam vedeo tu hanya zizah je, dia pasti kenal dengan jelas si anu Nuar. benkok kiri kah , bengkok kanan kah, bengkok ke bawah kah, bengkok ke ataskah dan sebagainya. usah pening kepala.........................

    ReplyDelete
  11. Salam,

    Wahai saudara2 ku... Ketahui lah.... PAS bukan agama... Islam bukannya parti politik.... Anuar bukan malaikat... Nik Aziz bukannya nabi...

    Ini bukannya konspirasi tetapi dugaan Allah bagi menunjukkan siapa yg menyokong kebenaran dan siapa yang menegakkan kebatilan...

    Nauzubillah semoga semua rakyat Malaysia yang beriman terselamat daripada fitnah dunia ini dan di berikan petunjuk dan hidayah...

    ReplyDelete
  12. Diorg tak percaya sebab kote Anwar kulup. Xkan kulup kalau bersunat... ke mmg Anwar tak pernah sunat? Ahahahaha. Nuar Nuar...apa nak jadi la hang ni!Makin tua makin aib, makin tua makin tak sedaq diri.

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.