Tuesday, May 17, 2011

Paha gebu Jasmin Hamid direbus air panas

Paha gebu sebelum direbus air panas
Akibat terlalu mendedahkan aurat paha kanan dan betis kiri pelakon Jasmin Hamid melecur teruk gara-gara terkena rebusan air panas.

Ketika itu Jasmin berada di set penggambaran drama Buaian Kasih di Kuang, Sungai Buloh dimana kejadian tersebut berlaku ketika dia beliau sedang duduk berehat di tepi meja yang mempunyai sebaldi air panas bersama beberapa pelakon lain.

Paha Jasmin menjadi hodoh selepas terkena rebusan air panas
Inilah akibatnya jika selalu mendedahkan aurat dan posing terbuka sana sini. Ini baru diuji dengan air panas entah bagaimana rasanya jika ujian dengan bara api neraka.

21 comments:

  1. ha ha ha.
    aku suka la alasan kau.
    agak nya anuwar tunjuk kemaluan nya banyak sangat, sampai bleh buat video, maka harap harap kene la air panas. bukan sebaldi. berbaldi baldi!!

    ReplyDelete
  2. orang atas ni ingat bagus la tu. ish3. ada bukti kew anwar pelakunya ? insaflah. dah la letak anonymous. penakut ke? haha.

    ReplyDelete
  3. tak takut ke tunjuk paha gebu tu, nti pak sheikh terliur pla,
    dia bukan kira,bini org ke,jantan ke, pelacur ke atau sapa2 yg lalu pasti dia teringin......
    ini lah ilmu baru yang diajar pemimpin besar pembangkang.......

    dari aaseeh

    ReplyDelete
  4. aurat wanita bukan untuk dijadikan bahan tontonan pada yg bukan muhrim.Moga kejadian ini akan memberi pengajaran pd beliau.

    ReplyDelete
  5. Salam Mummy,
    Cian Jasmin..dah nak malang..apa buleh buat! Sama ada balasan Allah ke..itu Allah saja yang tau. Bab bencana..kemalangan ni tak kira sapa..itu dah ketentuanNya..jangan la kita pakat tuduh orang tak tentu kala cek oii..sampai time kita pulak lagu mana..bawak-bawak la ngucap dik! Ni la orang kita..bila orang kata puak paderi-paderi nak jadikan kristian agama rasmi negara..suma naik syeh..nak bela Islam konon..hingaq sana hingaq sini..macam berok makyeh..tapi perangai dan otak tak nampak macam orang Islam pun..malu la sikit..camana orang bukan Islam nak respek kat kita kalu kita sendiri lebih terok dari depa? Kepada Jasmin..banyak-banyak sabaq no! Jasmin lebih menawan jika pakai busana Muslim..yang mana dah lepaih tu..biaq la lepaih..pintu taubat sentiasa terbuka..insyaallah.

    ReplyDelete
  6. Woi bongok!Bukti CCTV dah ada samada liwat bontot saiful atau balun amoi china doll.Ni nampak sangat taksub kat penzina al peliwat.

    Cerdik

    ReplyDelete
  7. nasigoreng oiii..nk bukti apa lagi...muka terpampang depan hidden camera...body language, lenggang lengok pun memang dia dah...tapi kalau dah terlebih wal taksubi...seduit pun tak guna...lagi satu...kalau letak nama anonymous kira penakut la kan..nama " nasigoreng" tu nama yg tercatit dalam Mykad ka?...berani nyaaaaaaa....muahahahahahaha

    ReplyDelete
  8. Haa tu dia:-)

    Cek lama x jengok kat sini.
    Dengaq paha gebu, terus serbu masuk mai.

    Ingat Mummy dok kedembom besaq. Rupa rupanya betui.

    Dulu cek selalu dok selisih dgn dia ni kat JayaJusco Kelang.

    Bini cek jeling, siaaapp, siaaap.

    Selamat maju jaya Mummy:-)

    ReplyDelete
  9. Alamak, org Korea dan Amerika pun dah tau pelaku dlm video seks tu pak jubo pandikutty, yg org Malaysia bodoh otak letak kat lutut je tak percaya2 lagi tu pak jubo pandikutty. Nak bukti ape lagi nasi goreng hangit??!!!

    ReplyDelete
  10. orang yg mengangkat sumpah laknat pun orang yg tak senonoh..pikir-pikirkan lah..

    ReplyDelete
  11. Nampak macam paha mat sabu je pun,

    ReplyDelete
  12. Kalau nak rating..paha gebu Jasmin ni saya bagi 9 dari 10. Kemalangan tak mengenal paha terdedah ka paha tertutup. Ada orang selubung seluruh badan pun boleh ditimpa kemalangan macam ni. Apa pun simpati saya kpd Jasmin. Dan don't worry...keep on showing your paha gebu...

    sri hartamas

    ReplyDelete
  13. yg tulis blog ni pun confrim masuk sorga ka???

    ReplyDelete
  14. lepas ni dah x boleh tayang peha gebu yg berparut. agaknya baru teringat nak tutup aurat.....kot

    ReplyDelete
  15. Tak payahlah nak menghukum...yang berkelubung pun dah molek sangat ke pekerti? Cuma Jasmin...dah tua-tua ni cukup-cukuplah kan. Peha tu dah menjerit-jerit sebab dah berpuluh tahun didedah-dedahkan. Peha pun tau malu walaupun tuannya masih belum malu kan ;)

    ReplyDelete
  16. betul 2.saya setuju.kita ni kalau kena je bala kat orang mengatalah kita gegar2 satu kampung kita cerita.cubalah kita bersyukur bukan kita yang dipilih untuk di aibkan tu.padankan muka orang memang sedap .tunggulah tuhan akan padankan muka kita pulak.Kita mengata org sesuka hati kita ,dah pasti ke kita akan masuk syurga.muhasabahlah.taubat2lah dari
    mengata2 org

    ReplyDelete
  17. syabas pada mereka yg melihat diri mereka sempurna dan confirm tuhan terima amalan mereka !
    p/s : semua dugaan dan penyakit diberi pada umatnya sebagai tanda DIA menyayangi umat itu~

    ReplyDelete
  18. berpesan kepada orang lain supaya tutup aurat memang la dituntut dalam agama. tetapi kalau nak kaitkan soal kena air panas kat paha dia yang gebu tu sampai melecur dengan minat dia yang suka mendedahkan pahanya tentu, tak payah la. Allah menurunkan bala kepada manusia sebagai ujian atau nak menghapus dosa. dosa ni ada yang kita mudah nampak, ada yang susah kita nak nampak. ada dosa yang kita tak sedar lagi besar dosanya dari dosa yang kita nampak seperti dedah aurat dan sebagainya. kes kena baling asid kepada wanita-wanita yang bertudung apa cerita? kenapa yang menutup aurat kena baling asid, adakah sebab yang tutup kepala yang akan masuk neraka? boleh jadi yang bertudung kepala yang akan masuk neraka, kalau dia merasa dia dah bagus dan baik sangat dah bertudung maka dia akan masuk neraka kerana riak, takbur dan bangga diri. neraka bukan kau punya, jangan dok sedap sangat cerita pasal api neraka.

    ReplyDelete
  19. amboi ramainya nak mengomen pasal paha pelakon...

    ReplyDelete
  20. ramai komen sbb paha dia mmg best. teruskan gaya seksi ko tu, buat la apa yg ko rasa nak buat, jasmin. jgn hiro apa org lain ckp sbb dia org ni bkn nak tolong ko, kalu idup ko susah ke, apa. buat yg terbaik. idup seksi jasmin hamid

    ReplyDelete
  21. Jasmin hamid adalah satu nama besar dalam bidang seni, untuk menilai beliau sebagai anak seni memang selayaknya beliau dgelar anak seni. saya amat berbangga dgn pencapaian beliau dalam bidang ini dan saya amat simpati dengan musibah yang beliau terima, sesungguhnya hanya sifat sabar dalam menghadapi musibah ini saja lah yang dapat mengubati kesedihan djiwa n kesakitan dpeha,setiap manusia allah uji dgn ujian yang berbeda n semampunya dterima, sesungguhnya kesakitan itu allah rasakan pada hambanya yang akan dhapuskan semua dosa dosa kecil, semua hambanya akan lalui jua dgn berbeza dosanya. tabahkan hatimu Jasmin n teruskan kariermu jua n jutaan terima kasih MR mengangkat isu ini di entry ini, wasallammu....

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.