Sunday, August 22, 2010

PRU13 Kedah akan melihat BULAN



Lagu ini dinyanyikan oleh Sam Saimun khas ditujukan kepada UMNO Kedah sebagai persediaan PRU13 yang akan datang.

6 comments:

  1. Ada masa lagi kalau nak sedar.

    agbr47: Takde makna menang jadi arang dan kalah jadi abu.

    ReplyDelete
  2. Salam Mummy,
    Kita dah posa nak masuk dua minggu sehari dua lagi bulan mengambanglah. Di tangan saya, saya nampak bulan, di mata saya saya lihat bulan, di minda saya saya sentiasa teringat bulan, nak tunggu bila Pak Nqajiob nak umum PRU13 nak pangkah bulan.Bagi saya Dacing di negeri saya Kedah DarulIman, dah tak seimbang lagi. PRU lepas kawasan DUN kami kami bagi kat Ahmad Basah tatapi ramai daah kata nak bagi kat Bulan pula kali ni. Kawasan kami di bawah kawasan Bandarraya Alor Setar, tatapi masih lagi tahap kerajaan tempatan. Ahamad Bashah buat tak perduli pun kawasannya. Dia sebuk dok kampen nak jadi MB. Minta maaf YB time to change. Yang saya nampak muka YB semakin bulat macam bulan.

    Brickburn boy

    ReplyDelete
  3. Apa maananya lagu tu untuk UMNO Kedah? tak faham lah.

    Oh yaaa... kemana lagi nak pergi jika tidak lawan sampai mati?

    Biar tersungkur ditengah gelanggang, lawan tetap lawan.

    ReplyDelete
  4. Rakyat dah bijak. Undi PAS undi DAP. PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. PAS menang, kaki bontot akan jadi PM. PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan. PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor. Dulu takbir sekarang take beer...

    ReplyDelete
  5. Dari jauh memang BULAN tu namapak cantik tapi pilah dekat-dekat selidik betul-betul hamPAS lobang sana sini dan lekuk merata-rata tulah BULAN mengambang yang sebenar memang mengecewakan dan JANGAN TERTIPU dengan bulan lagi ya TENGOK boleh... PERCAYA OHHH TIDAK SEKALI-KALI.

    ReplyDelete
  6. KALAU PARTI SEKARANG NI TAK BOLEH DIPERCAYAI KITA TUBUH SATU PARTI BARU .

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.