Friday, May 23, 2014

SIAPA YANG CELAKA?


APA NAK HAIRAN DENGAN CELAKA? BLOGGER JALANAN SEPERTI MR PUN PERNAH DICELAKAKAN OLEH SEORANG PEMIMPIN KANAN UMNO DI KEDAH KERANA TIDAK BOLEH MENERIMA TEGURAN MEMBINA.


12 comments:

  1. Dengan Nama Allah SWT
    Mummy , mummy , U macam tak kenal puak puak UMNO ni???
    Puak UMNO ni , mereka fikir mereka berkuasa , mereka boleh buat apa saja baik dari perbuatan mahupun ucapan . Tapi puak lain tak boleh buat atau cakap atau meniru cara mereka . Moga moga biar saya mati dalam Islam jangan mati beriman kan Melayu

    ReplyDelete
  2. Orang yang tidak tahu asal usul cakap macam pak aji ni lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang CELAKA betul la puak2 ni... guna atas nama utk memperjuang melayu... tapi perang memang amat celaka..

      Delete
  3. Tajul la watak antagonis yang paling jahat dalam UMNO MERBOK. Bab duit memang tak pernah amanah langsung. Jenis bangsa pelahap duit sorang2 ni....

    ReplyDelete
  4. kiranya UMNO ni tahap blogger jalanan la ye...celaka MR celaka UMNO...

    ReplyDelete
  5. UMNO mahu tanamkan UMNO tu =Melayu sedangkan bukan semua Melayu berpayung pada MNO, ada ramai Melayu di PAS dan PKR, jadi 'Celaka UMNO' ditujukan pada Melayu dalam UMNO, itupun pada pemimpin UMNO aje. Melayu di PAS dan PKR tak melenting pun tapi mamak dan beberapa ekor Melayu yang 'gila babi' dalam bertindak nak marahkan ADUN Sri Delima berbangsa INdia dan belia ada immunity atau kekebalan dalam Dewan ADUN Pulau Pinang yang Peguam Negara ata Shaidan Kassimpun belum sedar akan hakikat ini.UMNO sedarlah yang kau ukan mewakili 100% Melayu di Malaysia.

    ReplyDelete
  6. Oh
    Dato ini dah kaya.Hasil dari slogan BN menang Kedah Senang.
    Bila BN menang.
    Depalah yang senang.
    Sapa Celaka

    ReplyDelete
  7. UMNO Merbok - Tanjong Dawai ni mmg kuat songlap. Duit pengundi luar yang tak seberapa tu pun kemut tak bagi, Janji kat pondok panas kemain lagi. Nasib baik PAS n PKR terlampau bodoh, so aku masih sokong UMNO. Cuma tempat ngundi ja bertukar ke Lembah Kelang next PRU.

    ReplyDelete
  8. UMNO asal (lama) aku respect, UMNO Baru memang CELAKA!!!!

    ReplyDelete
  9. Selagi hampa tak halang Tajul rembat projek dan peluang duit, tak payah la nak lawan Tajul. Hampa kata pi la apa pun, perwakilan UMNO nak duit, bukan nak dengaq cakap semangat, patriotik dan retorik hampa. Tajul ni macam peniaga, kalau pelanggan nak Nasi Goreng Rebus Taik, jadi apa kejadahnya hampa nak masak Nasi Goreng Lobster? Memang nampak cantik nasi goreng yang hampa buat berbanding Nasi Goreng Rebus Taik yang Tajul buat tapi pelanggan tak beli Nasi Goreng hampa, nak buat apa. Kadang2 dalam hidup ni kena realistik.

    ReplyDelete
  10. Celako, Celako, Celako..

    Itu Nik Aziz yg meng'celakokan'.

    Hebat nik aziz lagi, tiga celako sekaligus.

    ReplyDelete
  11. Baru nie bertempat di JKR kuala muda.....dia kena boo dgn kontraktor2 yg nak p cabut undi....keja ada laa dlm 11 keja...sebab hat lain dia dah sapu...takut punya pasai tu yg buat cabut undi mana2 keja yg tak dan nak agih kat kroni2 dia...dok dgq crita kontraktor2 nie dah ambik tandatangan nak p jpa MB beserta projek2 yg dia dah sapu

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.