Friday, April 15, 2011

Baguih dok tengah karan tiba-tiba sentot

Chief Rumah Panjang Melekun di Kapit Sarawak, Edison Bugap memang potong ‘steam’ betul. Kurang lebih 20 minit Anwar Ibrahim memberi ceramah diajunya soalan tentang penglibatan Anwar dalam kes liwat, video sex dan ditanyanya mana jam Omega Anwar.

Anwar Ibrahim yang tengah karan memberi ceramah gedegum-gedegam terus sentot dan meninggalkan majlis tersebut. Seramai lebih kurang 129 para hadirin yang hadir terpinga-pinga melihat Anwar di dalam keadaan sentot.

Hakikatnya, di dalam dunia langit terbuka hari ini tiada siapa boleh memperkecilkan sesiapa kerana maklumat menjalar seperti kilat pantasnya. Chief Rumah Panjang pun sudah boleh ases Youtube, Blog dan Media Sosial untuk melihat kelakuan pemimpin mereka yang tidak senonoh.

Begitu juga Chief Rumah Panjang pun sudah boleh membezakan mana satu jam Casio mana satu jam Omega.

Jika Chief Rumah Panjang pun boleh membezakan mana satu depan mana satu belakang untuk memilih pemimpin bila lagi Tok Guru Nik Aziz nak sedar?

2 comments:

  1. hahahaha Sentot:-)

    Boleh bayangkan mcm mana keadaan bila ter-sentot.

    Pandai Mummy ni. Ada kelas gituuu.:-)

    Potong karan pulak tu.

    ReplyDelete
  2. mummy ada pengalaman kot sentot masa dok tengah stim. kalau tak mana tau guna ayat ni.besa sentot masa dok tengah karan.frust tu

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.