Friday, April 29, 2011

Lagi episod Video Sex DS Anwar Ibrahim

Lagi pendedahan Video Sex DS Anwar Ibrahim. Penyiaran siri-siri ini tak ubah seperti drama bersiri Korea yang selalu disiarkan di kaca TV.

Semalam episod lengkap disiarkan lagi dalam Youtube dan beberapa blog http://panglima-harimau.blogspot.com.

Nampaknya pendedahan demi pendedahan ini sukar dikawal  kerana maklumat tersebar dengan cepat tanpa sempadan.

DS Anwar seharusnya gentlemen dalam menjawab soalan-soalan yang diajukan oleh rakan-rakan wartawan penyiaran bukannya menyembung tak tentu pasal umpama ular tedung senduk seperti apa yang terjadi kepada rakan wartawan TV3 semalam.

Diharap persatuan wartawan  dapat berjuang membela rakan wartawan TV3 yang dinina sebegitu rupa oleh seorang pemimpin pelopor "insan kamillllllllllllllllllll" di dalam ABIM dahulu.

8 comments:

  1. Lepas ini... jangan SALAHkan sesiapa pun..jika foto dalam KELAMBU semua pemimpin MELAYU Islam ...asali ker..tak asli ker..KELUAR dalam semua media Internet atau elektronik..dalam atau luar negara...Aaamiiiin..

    ReplyDelete
  2. malaysia oh malaysia..takde benda lain ke nak cerita? seks seks seks...dulu seks main depan skrg main belakng plak..lepas ni apa jenis seks plak? sungguh memalukan, benci lagi menyampah

    ReplyDelete
  3. MR betoi tu apa hj yusop kata

    ReplyDelete
  4. Macam tu punya gambaq pun ada org percaya dsai yg buat kerja tuu.patutlah msia ni tak maju-maju sebab ramai lagi specis yg tak boleh menilai baik atau buruk.

    ReplyDelete
  5. Harakah? Memanglah Eskay sahaja yang perlu bersumpah sebab dia yang berada dalam bilik itu dan terlibat secara langsung. Dato yang dua orang lagi tu cuma tengok video macam Nik Aziz jugak.

    Kalau gitu, suruh lah Nik Aziz bersumpah sama. Lagipun Nik Aziz dah keluar kenyataan bahawa sumpah laknat dibenarkan.

    Sumber:
    http://bm.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&view=article&id=3045:hanya-eskay-lafaz-sumpah&catid=34:primary&Itemid=56
    Anda mungkin juga meminati:
    Darah Tinggi
    minyak bayi
    Niat
    LinkWithin
    pemikiran Cheguman pada 7:16 PM

    Read more: http://waadat.blogspot.com/2011/04/kenapa-hanya-eskay-yang-bersumpah.html#ixzz1L0TJllpo

    ReplyDelete
  6. saya sangat setuju keluarkan lah hal2 dalam kelambu pemimpin2 negara tak kira melayu ke,apa2 bangsa ke, biar bagi depa ni sedar sikit, dah klu nak jdi pemimpin tu kenalah jadi org2 yang di tuntut islam, jgn pakai sokong borong sja, nti punah agama islam dan negara tanah melayu kita ini,kpd eskay shazryl tu keluarkan lah lagi 18 video tu......

    ReplyDelete
  7. Salam Mummy,

    Saja nak tambah apa yang Pak Haji Usop kata..lepaih ni tak payah kita bukak mahkamah sivil atau syariah..jimat blanja kerajaan bayaq gaji Tok Hakim, pegawai pendakwa dan kakitangan mahkamah..kita bukak jer mahkamah maya dalam blog..tapi sebelum tu kita pinda undang-undang keterangan sivil dan Islam dulu..keterangan tak perlu dibuktikan secara melampaui keraguan yang munasabah dan di mahkamah syariah tak perlu kemukakan 4 saksi..semua keterangan boleh diterima walaupun kabuq lagu mana pun.

    ReplyDelete
  8. sebenarnya soalan tu dah basi...kenapa nak memberi psiko lg...suma rakyat tahu para wartawan tiada tahap profesional and tak rasional ...soalan yang boleh menjadi fitnah...islam itu suci...setiap bibir yang berkata-kata hendaklah tidak menyakitkan hati seseorang...seolah dia tahu selok belok ....tapi saya kutuk sikap yang kurang ajar... bukan memberi tahu perkara baik tapi gemar mengaibkan orang....pergilah dengar ceramah2 agama lebih baik drpd fitnah wartawan suma nih...sebab mereka ni fikiran rakyat dan anak2 menjadi rosak..ALLAHHUAKBAR

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.