Monday, April 15, 2013

KADIR DEDAHKAN ADA PAKAR VIDEO YANG DIUPAH PIHAK TERTENTU

Mungkin beginilah pakar-pakar yang dimaksudkan Kadir
Presiden Parti Ikatan Bangsa Malaysia (Ikatan) yang juga bekas menteri penerangan, Tan Sri Abdul Kadir Sheikh Fadzir hari ini mendedahkan yang beliau telah mendapat maklumat wujudnya pasukan khas yang ditubuhkan pihak tertentu untuk membuat video fitnah bagi merosakkan imej pemimpin politik tertentu. 
Beliau sendiri yang telah menghubungi Harakahdaily kononnya beliau telah diberitahu bahawa terdapat suatu pasukan khas yang pakar dalam kerja-kerja video ini telah ditubuhkan. 
Pasukan ini telah mendapat pembiayaan dan upah khas bagi tujuan tidak lain dan tidak bukan untuk menjahanamkan imej tokoh-tokoh politik tertentu menerusi video-video seks. 
Kadir mendakwa mereka ini terdiri dari pakar yang boleh memetik video-video tertentu dari internet dan diadunkan sedemikian rupa agar menyerupai imej pemimpin-pemimpin tertentu. 
Malah Kadir juga nampaknya yakin gambar video berahi Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali adalah kerja-kerja ‘cut and paste’ dari gambar-gambar internet yang dikerjakan oleh pakar-pakar ini. 
Beliau sendiri berasa ganjil dan pelik bagaimana seorang yang terkenal bermoral, bersih dan kuat beragama seperti Datuk Mustapha Ali boleh difitnah sedemikian rupa. Hairan bin Ajaib.
Walau apa pun pendapat, Kadir mempunyai asas kukuh di dalam membuat kenyataan ini kerana beliau merupakan bekas menteri penerangan yang banyak terlibat dengan kerja-kerja penerbitan drama, bangsawan dan acara hiburan di RTM dahulu. 
P.Ramlee dalam filem Anakku Sazali
Tidak dinafikan beliau juga merupakan seorang menteri yang ‘hand’s on’ dan sering turun melibatkan diri khasnya semasa membuat pemilihan artis-artis jelita dan pengacara RTM.
Tidak salah jika teori Kadir ini berpaksikan cerita Anakku Sazali arahan P.Ramlee bagaimana watak Sazali dan bapa Sazali dilakonkan oleh pelakon yang sama, P Ramlee. 
Konklusinya masa yang akan menentukan siapa pelakon, siapa pengarah dan siapa bersalah.

15 comments:

  1. Bodoh betul mamak gila kuasa ni. Belum ada lagi teknologi yang mamak sial ni mimpikan. Star Wars pun belum ada teknologi ni.

    Kalau ada Malaysia terkedepan dalam teknologi ni lah. Semua bintang filem dah mampus kita boleh buat filem baru lah.

    Bodoh bodoh Kadiaq. Ke Iblis yang berbisik pada dia untuk menawan Putrajaya? Hal dunia pun tak reti dah sebut konon tuhan suruh mamak kadiaq keling tawan putrajaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko lg bodoh!Ada ke tengok filem Forest Gump.Mcm mana watak utama ny blh bersalam dgn Presiden Amerika yg dh lama mati.Dn jgn lupa Mat Sabu di fitnah dgn rakaman suara talipon yg belum lg ujud pd waktu itu!

      Delete
    2. Ko...lagi bodoh dari yg. terbodoh-bodoh dari yg terbodoh... mana ada org. pandai nak jadi bodoh macam ko kata nak belanja wang semata-mata nak buat video-video clip zina...dan berjubor...lebih baik shooting yg dah tentu-tentunya real dari nak shooting lakunan.. memang ko nie saja-saja nak membodohkan diri...bodoh!.

      Delete
  2. Parti pakatan rakyat umpama tempat pembuangan sampah. Mengutip kembali sampah2 politik macam si kadir dan terbaru si mamat taib...memang korupla deme ni..hancoq negara nanti

    ReplyDelete
  3. Itulah komen Mursyidul Am Ikatan Malaysia yang buat U turn 360 darjah.UMNO yang memberi dia jadi macam hari ini serta adik beradik dia.
    Jiwanya sakit dan tak tenteram.

    ReplyDelete
  4. Filem ni guna teknologi SSU.
    Teknologi filem tercanggih yang dibangunkan oleh saintis Nepal. Saintis tu dibawa masuk oleh Anu arr Ibrahim utk membuat filrm lucah DS Najib. Kekurangan pancutan Gamma menyebabkan muka pelakun lelaki tersebut bertukar kepada muka Stopa Ali.
    SSU ialah Semua Salah Umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cakap mcm org tk cukup AKAL!Video2 dn rakaman ni mula keluar dlm blog mana?Pro PR ke?Semua ny mula dr blog pro UMNo.Bkn itu saja,malahan yg promo video2 ni ada lh kepimpinan UMNO.Baik dlm BTN,perjumpaan tertutup dn mcm perjumpaan lg.Semua promo di buat oleh UMNO.

      Delete
  5. Camni lah Mummy..
    Video lucah bersepah dalam intenet, itu sedia maklumlah. kalau ambik sedutan dari video lucah yg ada dalam intenet tu, kemudian edit..sudah tentu ada yang kata, ehh.. video tu sama la dengan cerita bla2 yg aku lihat bla3.. Tipu lah kalau ada yg kata, Pakatan baik2 penyokongnya..tak tengok filem blue.. ceh.

    ReplyDelete
  6. Oiiii kadiaq, hang jangan dok merapu dan merepet lagi lah

    ReplyDelete
  7. kalau pakar yang boleh memetik video-video tertentu dari internet dan diadunkan sedemikian rupa agar menyerupai imej pemimpin-pemimpin tertentu. saya rasa imej DS najib yang dulu di lakukan oleh puak pembangkang, kerana kita tahu betapa bencinya mereka tahap gaban kepada PM. Oleh kerana asabiah, mereka menyalahkan teknologi dan bukannya NAFSU pemimpin mereka.

    ReplyDelete
  8. Kadiaq hang terra la macam mana hang boleh dapat bini putih gebu.

    Boleh bawak dia mai kita buat screen test. Kita cuba pasang dia dengan Stopa spender

    ReplyDelete
  9. Kalau betoi ada pasukan khas dalam bab edit-mengedit video tu, awat tak habaq awai-awai lagi semasa hang keluaq dari kerajaan dulu.

    ReplyDelete
  10. HAHAHA,,,BODOH MELANTUN2 KADIAQ NI..kalau boleh video ni di edit ,dah lama dah pembangkang negara AMERIKA tu edit video OBAMA gah berjubur gan kuda...betul punya serabai la kadiaq itam ne...

    ReplyDelete
  11. Assalamualikum..

    tak perlu untuk kita, Islam khususnya utk saling maki hang..hang maki aku...
    kita sama2 Melayu..agama Islam..
    bersaudara...

    ya..memang ada teknologi tu utk edit..ambik sedutan video lain n olahkan dan campur dengan scena mana yg kita nak..

    dunia la makin maju..
    M'sia tak ketinggalan..
    dulu CGI cdk..la dah ada..

    dulu nk buat ala2 StarWars xreti..la dah bOleh..
    hakikatnya...if kita duk tuduh2..bila pun xabes..ingat...

    sapa pun menang PRU 13...jnjikan Islam dan Melayu itu dihadapan...

    Tengok cina..dlm 10 kes..1 ja yg depa duk gadoh..depa hormat bangsa seagama..sebangsa ngan depa..sbb tu DAP mendadak naek..kita??....

    Assalamualaikum kwn2 seagama..

    ReplyDelete
  12. aku menawarkan diri aku supaya difilemkan seolah-olah aku berlakon filem lucah..

    ReplyDelete

Bloggers adalah mereka yang digolongkan berakal, waras, bijak dan berilmu serta dikira mempunyai peradaban yang tinggi. Elak dari bahasa-bahasa lucah atau yang tidak bersopan.
Sesungguhnya yang ampunya blog tidak akan bersubahat, bertanggung jawab dan menafikan segala bahan-bahan tersebut.